Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Jakten på iPad 2 fodral

Tråden skapades och har fått 39 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Har inte sett någon tråd om fodral till iPad 2, om det redan finns så hojta till.

Vilka fodral finns och kan ni rekommendera några?

Ska nog köpa Incipio Feather för iPad 2 - Frost. För att det är så pass tunt att man inte tappar känslan.. (hmm lät som reklam för en helt annan produkt det där)

Flyttat tråden till rätt forumdel.

/Mod

Jag är inne på samma spår som du, om dom dessutom skär ut så man kan kombinera med ett smartcover så är det ju guld. Då slipper man ha ett fodral som täcker hela kalaset när den ska transporteras.

  • Medlem
  • Uppland
  • 2011-03-26 15:59

YouTube - Incipio Feather for iPad 2 - Video Review

Ser ut att fungera fint med båda två på den här filmen?

Ursprungligen av flygarn:

YouTube - Incipio Feather for iPad 2 - Video Review

Ser ut att fungera fint med båda två på den här filmen?

Sidärja... Inga bekymmer Känns som den mest flexibla lösningen för man vill ju ha något sorts ställ också.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-04-03 20:41
Ursprungligen av flygarn:

YouTube - Incipio Feather for iPad 2 - Video Review

Ser ut att fungera fint med båda två på den här filmen?

Vart kan man köpa?

Till höger?

Ursprungligen av lAlA:

Vart kan man köpa?

Ursprungligen av lAlA:

Vart kan man köpa?

Amazon.

Amazon.co.uk: incipio feather ipad 2

Ursprungligen av flygarn:

YouTube - Incipio Feather for iPad 2 - Video Review

Ser ut att fungera fint med båda två på den här filmen?

Läste detta på Ebay: **MAY NOT BE ABLE TO MAINTAIN THE TV STAND POSITION with the case ***

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-05-15 14:01
Ursprungligen av flygarn:

YouTube - Incipio Feather for iPad 2 - Video Review

Ser ut att fungera fint med båda två på den här filmen?

Fungerar dessvärre inte i TV-mode, dvs stående

  • Medlem
  • International user
  • 2011-03-26 17:42

Finns också nått som kallas för: Smart cover enhancer.
iPad 2 | XGearlive

Mstore har lagt upp dessa men tyvärr inga på lager.

  • Avstängd
  • International user
  • 2011-04-03 21:52
Ursprungligen av heiko:

Mstore har lagt upp dessa men tyvärr inga på lager.

Skulle inte rekommendera någon att handla på Mstore. Var in och kollade på Smartcovers där, till min förvåning så var dom (de färgade vinylvarianterna) 200kr dyrare än på alla andra ställen. Det kändes inte seriöst.

Någon som sett ett vattentätt fodral till salu i Sverige? Typ DryCASE eller liknande?

Ursprungligen av Stefan Strandberg:

Någon som sett ett vattentätt fodral till salu i Sverige? Typ DryCASE eller liknande?

Har du kollat på Krusell SEaLABox

Ursprungligen av iphonebutiken:

Har du kollat på Krusell SEaLABox

Hittar inte det till iPad? Kommer ni att ta in det? Köpte ett ExtremeMac fodral av er till min iPad 2 som jag är mkt nöjd med. Men skulle vilja hitta ett som vattentätt fodral också.

Ursprungligen av Stefan Strandberg:

Hittar inte det till iPad? Kommer ni att ta in det? Köpte ett ExtremeMac fodral av er till min iPad 2 som jag är mkt nöjd med. Men skulle vilja hitta ett som vattentätt fodral också.

Jag är förvirrad, tänkte iPhone :-/

Har sett iPad Hardcase | Happy Yachting, som ska vara vattentätt

For iPad 2 Slim Case Work With Apple Smart Cover Black | eBay

Denna kanske skulle vara ett alternativ tillsammans med smartcover?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-05-13 22:35

Någon annan som försökt fästa sitt Smart Cover på 'fel' sida och fått en chock - jag trodde iPaden höll på att dö :/

Kanske detta kan vara något:

Pad Leather Case

Handgjorda läderfodral till iPad. Vet dock inte om det finns till iPad2 än.

Fler förslag till komplement (då för baksidan) i kombination med SmartCover, någon som sett/använder något trevligt?

Det ska nog påpekas (om inte videon gör det) att Feather inte fungerar ihop med Smart Cover.

Hade en kund som sett någon video där dom säger att de funkar ihop, men så är alltså inte fallet.

Ursprungligen av iphonebutiken:

Det ska nog påpekas (om inte videon gör det) att Feather inte fungerar ihop med Smart Cover.

Hade en kund som sett någon video där dom säger att de funkar ihop, men så är alltså inte fallet.

Märkligt då det är SmartCover på i videon? (YouTube - Incipio Feather for iPad 2 - Video Review)

"Perfect for iPad SmartCover"

Hej ingen som har sätt ett fodral där man kan ha vanliga A4 papper i samt ett anteckningsblock? Det borde finnas kan jag tycka

Ursprungligen av helgeelg6804:

Hej ingen som har sätt ett fodral där man kan ha vanliga A4 papper i samt ett anteckningsblock? Det borde finnas kan jag tycka

Anteckna ska man ju göra på paddan

Citat:

Det ska nog påpekas (om inte videon gör det) att Feather inte fungerar ihop med Smart Cover.

Hade en kund som sett någon video där dom säger att de funkar ihop, men så är alltså inte fallet.

Det finns två varianter av Feather, del den som bara heter just Feather och dels den som heter Smart Feather, den senare ska funka med smrtcover men den står som "Coming Soon" på tillverkarens sida. Den ska dock inte funka om man har paden i TV mode, dvs stående som påpekats här ovan.

Jo det kan ju tyckas så. Det jag menar är att det kan finnas andra papper som man vill ha med sig
Ingen som har sett till något sådant?

Någon som testat BaseCase från Nuu?

NUU

Ser ut att vara precis det jag söker.

Ursprungligen av keptang:

Någon som testat BaseCase från Nuu?

NUU

Ser ut att vara precis det jag söker.

Citerar mig själv, jag beställde detta från Amazon, återkommer när jag fått och testat.

Bevaka tråden