Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fundering kring Telias kontantsurf

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2011-04-19 01:42

Fick hem min iPad igår tillsammans med Telias Mobilt Bredband Kontant (sim-kort) som jag beställde samtidigt. Någon som vet om man kan köpa Telias Årskort Mobilsurf till sim-kortet som jag fick med beställningen? Tack på förhand.

Hej.

Jag heter Thomas och arbetar på Telias kundservice.

Det går dessvärre inte att ladda på Årskort surf till ett Telia Mobilt Bredband Kontant, utan denna tjänst är exklusiv för våra kontantkort med tal-funktion (Telia Refill). Om du vill beställa ett startpaket (sim-kort) för Telia Refill istället så går det att göra kostnadsfritt genom vår hemsida.

Med vänliga hälsningar
Thomas Lindmark
Telia Kundservice

• Medlem
  • 2011-04-19 10:32

Telia kundservice: Tack för svaret. En annan fråga, kan jag skaffa ett kontantkort med tal-funktion och ladda den med Årskort Mobilsurf och använda den i min iPad? Tack på förhand.

• Medlem
  • Malmö
  • 2011-04-19 10:43
Ursprungligen av gant:

Telia kundservice: Tack för svaret. En annan fråga, kan jag skaffa ett kontantkort med tal-funktion och ladda den med Årskort Mobilsurf och använda den i min iPad? Tack på förhand.

Här kan jag förekomma kundservice och svara - JA, det kan du

Jag kör så själv.

• Medlem
  • 2011-04-19 11:10

zinned: Tack för det snabba svaret. En annan fråga, hur gör du för att kolla hur mycket datamängd du har kvar? Var knappar du in *120*5# ? Tack på förhand.

• Medlem
  • Karlskoga
  • 2011-04-19 15:28
  • Medlem
  • 2011-04-28 13:21

zinned: När du skaffade ditt kontantkort, var du tvungen att fylla på samtaltid för att aktivera kortet eller räcker det med att fylla den med "Årskort Mobilsurf" för att kortet ska aktiveras? Tack på förhand.

1
Bevaka tråden