Herrn? OMG haha. Vilken feting! Jag kan tala om för dig att jag i allra högsta grad är KVINNA - ja iaf senast jag tittade på min kropp. HAHA
Jag såg f.ö. periscope men det verkade dyrt så då bör man kanske hitta om de nu finns - någon open source version till även detta.
Visst har jag en firewire port men jag ser inte poängen med detta - förklara gärna närmare.
Hur kan du se att "herrn" använder open source som nämnt ovan? Är det bara ett antagande eller vad baserar du detta på
Undertecknat
kvinnan
Sarah
Ber ödmjukast om ursäkt. Är själv sån att kön är av helt underordnad betydelse och din avatar är stor som ett frimärke. Hupps!
jaja, jag heter Jeremiah och telesäljare tror ibland att jag lever i ett lesbiskt förhållande med min fru ... *suck*
Mitt skämt om opensource kom sig av att dina åäö (alltså svenska tecken) verkar vara helt åt helskotta i den läsare/program du använder.
Meningen med att använda en iSight var att kunna dra ut 3m kabel och sätta en kamera ovan sängen, så kan man se hur man vrider på sig.
opensåsvarianter av program är svårt, det finns ju ngt ställe där projekten samlas...
sourceforge.net tror jag det är. kolla där.
Opensource största problem - utan att ställa till ett krig nu då - är att det är hobbyister som gör sakerna. Ibland kommer program ut i version 0.3.1 Beta 2, och sedan blir det inte mer för han som skrev det fick barn och de andra tre ville göra annat ... osv.
OS kan bli väldigt bra när många ÄR intresserade, men är det snävt kan det bli jobbigt.
Kolla bilden nedan, så ser din text ut för oss andra: