Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag vet att produktion av en ny typ av "legobit" kostar 55.000 ex moms för verktyget och mellan 50-70 öre styck.
Så någonstans där, men detta är priser baserad på produktion bara i sverige. Det är DEFINITIVT billigare om hela produktionskedjan sköts i Portugal eller Kina.
Snubben som kom på att importera miljontals såna där små flaggor man kan klämma fast i bilfönstren till England behöver aldrig mer jobba. Hörde av en insatt i England att han gjorde ca 50 kr netto per styck på dem och de sålde flera miljoner. Du menar att man skulle komma på något sådant?
Det finns så klart en massa uppfinningar som vore bra att ha kommit på. Det är dock svårt att veta innan vad som är vad och vad det är värt i slutändan - men till er säger jag "happy hunting"
Vet att han som kom på paraplyet till paraplydrinken idag är miljardär.
Jag såg någon sån där 3 minuters dokumentär om honom på Discovery (Som dom kör när dom har tid över) när patentet gick ut får något år sedan.