alltså det är inget missljud från disken utan den låter som en frisk gör. Det är bara det att den jobbar mer än den ska. När jag köpte den så var det typ: "knatter............krrr.....................................krrr.................................knatter.........................krrrrr...................................kr................."
Nu är det mer typ:"krrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...rrrrrrrr........krrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.krrrrrrrrrrrrrrrrr.kkkrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.kkrrrkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr"
Det enda som är igång enligt vad jag kan se är:
Safari, utorrent (den gör likadant oavsett om utorrent är på eller inte) och msn. Öppna firefox tar en halv evighet innan programmet är brukbart. Badboll kommer ofta för ingenting alls. Datorn har 4gb ram. Den är enligt fabrikspecs.
Så jag vet inte vad för program det skulle vara som är krävande?
Har även imenu/menustat (vad det nu heter) och mobile mouse installerat.men inget annat. Har 17 program i dockan och dessa är:
* Appstore
* Safari
* Firefox
* uTorrent
* Adium
* Spotify
* DVD-spelare
* VLC
* Skivverktyg
* Steam
* RTCW
* Word (2011)