Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Hej! Vill göra en ny hemsida, eftersom WordPress är lite tråkigt nu. Och tänker göra ett forum istället. Wordpress erbjuder 8$ extra för en anonym registrering så att min info kan inte användas 24/7. Om jag vill nu, köpa en .se domän eller annat hyr gör jag det anonymt? Kan gärna betala det lilla extrat för det.
Jag vill göra det anonymt eftersom annars vill inte mina föräldrar betala
Vad du heter ser jag klart och tydligt på http://www.iis.se när jag söker där. Det finns bara två i Sverige med det namnet, och med åldern och orten du angivit här så är det bara en av dom som passar in.
Vad du heter ser jag klart och tydligt på .SE när jag söker där. Det finns bara två i Sverige med det namnet, och med åldern och orten du angivit här så är det bara en av dom som passar in.
PRQ erbjuder anonym domänregistrering (det är mao dom som står som ägare för domänen), dock verkar det som att dom inte erbjuder .se-domäner längre.
Fast med tanke på att en .se-domän kostar 99kr/år på Loopia så är det enklare att be dina föräldrar betala något annat för en hundring, och betala domänen själv.
Om ni har synpunkter på modereringen, ta det inte i tråden! Det tillför inget i tråden och blir bara mer offtopic. Om ni har något att säga angående moderering så hör det hemma i ett PM.
Hitta det! Typ servage.com tror jag det hette, men jag har det i mina bokmärken. De erbjöd anonym registrering. Ska kolla lite mer om hur det funkar. Tack