- joakimo
- Medlem ●
- Huddinge
TUAW visar en bild på den enda (?) banner som är övertäckt på WWDC:
Ledtråd till Airport?
12:48PM Just to be extremely, super clear: Apple will not allow *anyone* to livestream the actual keynote. We'll be livestreaming a post-show afterwards -- you'll find the liveblog here.????????
Och med livestreamande menar de video. Livebloggen kommer att pumpa på som vanligt.
12:57PM We're seeing a few MacBooks up on stage. Demo units, for sure.
Allihop, vi behöver inte återge ord för ord det som står på Engadgets liveblog, alla kan läsa det själva mycket snabbare på just Engadgets hemsida. Att kommentera nyheterna däremot är en annan sak.
/Mod
Någon pratar ju över det hela tiden, inte så kul.
Lite besviken och lätt orolig här, kreditkortet ligger bredvid min GT, redo att användas men Apple store är fortfarande öppen vilket inte bådar gott. Var ska detta sluta?
Vad hade du tänkt köpa?
Vore helt klart bättre med ett ngt som inte kräver iOS både hos den som skickar och den som tar emot meddelanden
Tja, WhatsApp finns ju, men många av de jag känner har ju inte ens smartphones, så...
Suck, har alla verkligen glömt alla funktioner i Mac OS X 10.7 så de måste dra dem igen?
Jag tycker det är trevligt att de kör en sån här genomgång nu när det verkar helt klart. Man får en helt annan bild av det nu när det är välpolerat.
Lion ser underbart ut. Hoppas min dator klarar av det bra! (Att den inte har multituchplatta drar ju ner det hela redan nu...)
Har den inte multitouch så kommer den nog inte klara Lion för det kräver C2D hittils iaf, och C2D finns bara på bärbara med multitouch vad jag vet iaf