- acke
- Medlem ●
- Stockholm
Hur uppgraderar anvädaretill Lion på en burk med 10.5?
Om fler av minna vänner hade iPhone så kunde jag skippa mitt "obegränsade-SMS"-paket.
Det var definitivt värt att konvertera alla, istället för att skicka sms. Om man inte har en iPhone (väldigt få) så får man inte så många meddelanden.
Om fler av minna vänner hade iPhone så kunde jag skippa mitt "obegränsade-SMS"-paket.
Om fler av mina vänner hade skype hade jag skitit i telefonabonnemang också. Men så finns ju fria markanden och alla kan inte älska samma saker
Hade inte just alla mobiloperatörer infört i sina avtal ett förbud mot att använda alternativa program för samtal och meddelanden? Någon talesperson på 3 vill jag minnas sa att de likställer det med att tjuvkoppla elnätet. Vad ska de nu säga när det är inbyggt i iOS?
Hade inte just alla mobiloperatörer infört i sina avtal ett förbud mot att använda alternativa program för samtal och meddelanden? Någon talesperson på 3 vill jag minnas sa att de betraktar det på samma sätt som om man hade tjuvkopplat elnätet. Vad ska de nu säga när det är inbyggt i iOS?
Nja, en del marknadsför ju att de har MSN på sina mobiler...
Hade inte just alla mobiloperatörer infört i sina avtal ett förbud mot att använda alternativa program för samtal och meddelanden? Någon talesperson på 3 vill jag minnas sa att de betraktar det på samma sätt som om man hade tjuvkopplat elnätet. Vad ska de nu säga när det är inbyggt i iOS?
Meddelandetjänster har jag svårt att se att de är förbjudna. Kan inte påminna mig att jag har sett något sådant
Det här börjar kännas som det bästa Apple Event på länge - hade dock varit roligt att få någonting att leka med redan idag, men...
En annan har ju en utvecklarlicens
Håller definitivt med dig. Det kom mycket! Mycket mer än vad jag trodde
Dock så slår jag vad om att nyheten i morgon i AB/Expressen kommer att vara "Ingen ny telefon ännu..."
En annan har ju en utvecklarlicens
Håller definitivt med dig. Det kom mycket! Mycket mer än vad jag trodde
Dock så slår jag vad om att nyheten i morgon i AB/Expressen kommer att vara "Ingen ny telefon ännu..."
Sant, hade jag väl också kunnat skaffa, inte så dyrt... Men jag vill helst bara leka med skarpa grejer.
Sant om rubrikerna... Tur man inte läser de blaskorna.