Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Kan man stänga av den extremt irriterande stavnings / hitta på annat ord funktionen?
det blir ytterst sällan rätt ord när iPhone försöker ändra mina "felstavningar".
jag SMS:ar hej vilt både på svenska och engelska och ja problematiken blir ju stor när iPhone föröker göra svenska ord av mina engelska SMS...
Inställningar-Tangentbord och slå av "Automatisk korrigering" men för att förenkla så kan du ju installera även ett Engelskt tangentbord som du enkelt byter mot när du ska skriva på Engelska
Det vore dock bra om man kunde stänga av att den vill ersätta ett ord med två. Min dummaste Auto-correct var helt klart Sävedalen som den tyckte skulle bli "dö edsbyn". Sinnes.
Det vore dock bra om man kunde stänga av att den vill ersätta ett ord med två. Min dummaste Auto-correct var helt klart Sävedalen som den tyckte skulle bli "dö edsbyn". Sinnes.
Har inte använt stavnings funktionen sen hösten 2007 då jag köpte min första iPhone! Förstår inte hur folk "pallar" ha auto stavning, galet irriterande!
Hur kan Apple fortsätta att ha ett så phånigt sms program. Titta på windows mobile för 5 år sedan. Där kunde man få förslag på hela meningar. Började man skriva Vä så kom genast Vänliga hälsningar. Kan inte Apple hitta på något lika bra!?