Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Handbrake problem

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Kalifornien
  • 2011-07-04 14:00

Hej! Jag håller på att konvertera filmer till min iPad 2, men när jag ska klicka på start i handbrake står det: No file or destenation selected, då klickar jag på browse för att välja filen, men vad ska jag välja där? Har ju redan valt filmen, hursomhelst så hittar jag inte filmen där blir såhär:

Vad ska jag göra?

• Medlem
  • Kalifornien
  • 2011-07-04 14:11

Har även VLC instrallerat, men när jag väljer en source står det: No title(s) found, your source may be copy protected, badly mastered or in a format that handbrake do not support, please read the FAQ for more information. Det är .avi filer så handbrake borde väl klara av de?

Det finns liknande trådar, men hittar ingen med samma problem eller lösning.

Ursprungligen av Galaxxy:

Har även VLC instrallerat, men när jag väljer en source står det: No title(s) found, your source may be copy protected, badly mastered or in a format that handbrake do not support, please read the FAQ for more information. Det är .avi filer så handbrake borde väl klara av de?

Det finns liknande trådar, men hittar ingen med samma problem eller lösning.

Vad har du valt för källa?

Ursprungligen av Galaxxy:

Hej! Jag håller på att konvertera filmer till min iPad 2, men när jag ska klicka på start i handbrake står det: No file or destenation selected, då klickar jag på browse för att välja filen, men vad ska jag välja där? Har ju redan valt filmen, hursomhelst så hittar jag inte filmen där blir såhär:

Vad ska jag göra?

Du skriver in filnamnet du vill att den konverterade filen ska ha och klickar på Spara.

• Medlem
  • Kalifornien
  • 2011-07-04 14:47

Har valt samma källa som filmen heter men har klickar in ''spara'' och skrivit in namnet funkar fortfarande ej

Antar att du inte skrev in samma namn på Destination som på Source. Det där går inte att misslyckas med.

Vad står det under source? Vad valde du, Video file/Folder?

1
Bevaka tråden