Har insett att det tar fruktansvärt lång tid att konvertera flera GB film varje vecka för att lägga in på telefonen och tänkte att jag skulle ge mig ut på jakt efter VLC till telefonen. Som bekant så försvann ju appen från App-Store tidigt i år och då jag inte tittade avsevärt mycket på film vid den tiden så laddade jag inte hem applikationen dåe. Nu, däremot, skulle jag behöva den men Cydia vägrar. Jag kommer en halv MB och sen låser det sig och jag får upp ett felmeddelande (x2) varpå hämtningen stoppas. (Felmeddelandet är något i stil med att överföringen tar för lång tid.)
Någon som vet hur det här går att lösa?
Efter att ha givit mig ut på The Piratebay för att leta upp en version där och misslyckats vänder jag mig nu hit för att se efter om inte någon råkar sitta inne på applikationen, och ifall det isf är möjligt att skicka hela applikationsmappen eller liknande för att dela med sig av denna mjukvara. (Detta räknas väl inte som piratkopiering då VLC själva vill ha sin app (GRATIS!) på appstore? Om så skulle vara fallet så kan väl moderaterna ta bort det här sista stycket.)
Tack på förhand!