Finns det ingen i Stockholm som säljer en sådan? Som har öppet idag?
Jag blev med MacBook Pro 15" 2.2 i7 Highres/matt i helgen och är mycket lycklig. Det blev en pojke. Mamma mår bra och är kvar i affären. Magen på pojken var inte helt ok så jag gjorde en snabbtransplantation så fort han kom hem. Ut åkte den gamla magen och en OCZ Agility3 på 240 GB sattes in. 8GB ram är på väg i posten. Nu sitter jag otåligt och väntar på att få tag på en vagga asap så ytterligare en HD kan sättas in. Planen är att sätta in orginal-HD'n, 750 GB/5000 rpm i vaggan.
Min fyra år gamla MacBook Pro 17" DualCore har tjänat mig väl och tas över av RL-sonen^^
Tycker Migration Assistant har fungerat bra, provade lite olika tillvägagångssätt och fann att det lättaste/snabbaste sättet för mig var att backa upp den gamla datorn med Time Machine till en extern usb HD för att sedan föra över inställningar till den nya.
Men som sagt, jag behöver mer lagringsutrymme för mina +250GB heta psytrancelåtar. Boom, boom, boom, boom...
Måste kommentera Lion också -stackars alla Windozeanvändare som missar detta fantastiska operativ.