Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple återkallar iMacs med 1TB Seagate

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-07-23 15:58
  • Medlem
  • Solna
  • 2011-07-24 12:04
Ursprungligen av ;:

De borde åtrerkalla alla Seagate 1TB, till och med från förra årets refresh. Min iMac låter värrre än ett gammalt hemma PC-bygge.

  • Medlem
  • Täby
  • 2011-07-24 12:08

Om jag va du skulle jag få den utbytt, det kan ju inte vara "ok" för en dator att låta så mycket.

  • Medlem
  • White Beach, Puerto Galera
  • 2011-07-24 12:28
Ursprungligen av ;:

Jag bytte min själv. Garantin hade precis gått ut. Min disk fungerade visserligen men var enligt Tech Tool på väg att ge sig. Har en WD nu istället. Vet inte om de är bättre men ingen av mina externa diskar från WD har pajat i ala fall.

Ursprungligen av ;:

Är det nån som provat Apple - Support - iMac 1TB Seagate Hard Drive Replacement Program mitt serienummer funkar inte där, den säger att det är ogiltigt.

  • Medlem
  • 2011-07-25 02:00

Jag provade det och fick till svar:
"The iMac serial number you entered is not eligible for this program. No further action on your part is needed at this time."

Ursprungligen av ;:

Jag fick detta: Our records show that this iMac has a Seagate hard drive, but it's not affected. No further action on your part is needed at this time.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2011-07-26 09:45
Ursprungligen av ;:

Jag fick också svaret:

"The iMac serial number you entered is not eligible for this program. No further action on your part is needed at this time."

Jag tycker man hör hårddisken på min iMac om man inte spelar musik.

  • Medlem
  • Växjö
  • 2011-08-07 07:23
Ursprungligen av ;:

Min iMac rasslar med värre än en popcornmaskin så fort den gör något.
Kanske är läge att byta ut disken själv då.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2011-08-07 22:27
Ursprungligen av dhanjel:

Min iMac rasslar med värre än en popcornmaskin så fort den gör något.
Kanske är läge att byta ut disken själv då.

Vad tråkigt att höra :/ Vad för iMac har du? Jag tycker själv man hör hårdisken knastra på min och då kan det tilläggas jag har lagt i en SSD

Ursprungligen av Album:

Vad tråkigt att höra :/ Vad för iMac har du? Jag tycker själv man hör hårdisken knastra på min och då kan det tilläggas jag har lagt i en SSD

Då (mar)drömmer du..

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2011-08-08 21:00
Ursprungligen av keptang:

Då (mar)drömmer du..

Det måste vara att jag inbillar mig. Jag har den på ett stabilt skrivbord och allt

1
Bevaka tråden