Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

AppleCare till iPhone?

Tråden skapades och har fått 33 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av Korsriddaren:

Jag hade inga som helst problem med att förstå vad som åsyftades, men att en dylik ordalydelse finns i affärsvillkor 2011, är ju direkt pinsamt, trots att jag själv är troende. Nu är det är en juridisk term i USA, så det är väl bara att skratta åt det och gå vidare.

Det är ganska vanligt faktiskt, men det vore ju på sin plats att ändra det nu när de flesta troende inte ens har den sortens gudsuppfattning längre.

En senator i Nebraska utnyttjade faktiskt det där för att dra Gud inför rätta för alla illdåd han i så fall skulle ha begått, men det blev ingen rättegång eftersom det saknades adress att skicka kallelsen till! Det var iofs en manöver som han tog till av någon helt annan och mer seriös anledning (tror det hade något att göra med att han ville komma åt något en medborgare bara fick tillgång till genom att stå som målsägande i en rättstvist), men jag tyckte det var ganska kul ändå

Nope, det kan man inte.

Tänkte på ditt citat (och posten jag citerade) och din länk som Mattias_N postade för ett år sen i inlägg 24.

  • Medlem
  • 2011-08-01 09:35
Ursprungligen av keptang:

Nope, det kan man inte.

Tänkte på ditt citat (och posten jag citerade) och din länk som Mattias_N postade för ett år sen i inlägg 24.

Om man köper AC på ebay eller från USA då, täcker det en iPhone som man köpt i Sverige?

  • Medlem
  • International user
  • 2011-08-06 13:21
Ursprungligen av Korsriddaren:

Om man köper AC på ebay eller från USA då, täcker det en iPhone som man köpt i Sverige?

Gissar på det. AC för iPhone kan köpas i Tyskland, Frankrike, Spanien och England så det gäller nog hela Europa. Du kan ringa Apple Store och säger att du funderar på att köpa en iPhone och vill informera dig.

Bevaka tråden