- Adzam 1
- Medlem ●
- Uppsala
Där ser man! Omslaget till den bok jag nämnde ser nämligen exakt likadant ut. Visste att det fanns flera böcker i samma serie, men trodde att de — då de alla har liknande omslagslayout — skiljdes åt med olika färger på omslaget.
Tack! Ja det blev superfint! Fast nu har det tillkommit HK ljudet och lite annat krimskrams
Har man spelat för mycket call of duty när man omedelbart tänkte heckler & koch när du skrev HK?
Antar att det menas harman kardon
Har man spelat för mycket call of duty när man omedelbart tänkte heckler & koch när du skrev HK?
Antar att det menas harman kardon
Möjligt;)
Jag har också spelat COD alldeles för mycket, så vi kör på båda;)
Har en lat söndag, utan större åtaganden, passade på att titta bakåt..till sidan 1 i den här tråden, är ju som en tidsmaskin, fantastiskt att se hur våra datorer utvecklats genom åren...
Synd bara att det är så många bilder som är borta då de länkats från externa servrar o senare rensats bort därifrån...
Dags att publicera en uppdatering av arbetsplatsen hemma. Nytt är att jag sålt mina två Dell-skärmar, använder istället iPaden tillsammans med Air Display när behovet av mer skärmyta knackar på dörren och skrivbordet är nytt. Modell Linnarp från Ikea.
Ett inlägg har flyttats till:
http://www.99.se/mac-os-x/8385-posta-ditt-os-x-screenshot-har-139.html#post2024983
Den här tråden är till för fysiska skrivbord.
/Mod
Ja, då var det dags att visa upp mitt skrivbord, trots fredag är det kaos=/
He he, vart skall jag skicka dom?? Detta var ett nödfall eftersom kollega lånade hem mina och jag var tvungen att ha .... något;)
Det har ju "klagats" på allför rena skrivbord som är långt från verkligheten så här kommer ett shot från min verklighet...iaf som den är idag
Hehe, när jag först såg bilden så tänkte jag "Varför har han så många postits på sin skärm?" Men sen så förstorade jag bilden och insåg vad det var. Nog dags att sova tror jag xD
Det har ju "klagats" på allför rena skrivbord som är långt från verkligheten så här kommer ett shot från min verklighet...iaf som den är idag
[ATTACH="CONFIG"]30767[/ATTACH]
Äntligen någon i min division!!
jag brukar försöka hålla det rent, blir lite panikig av röra men tyvärr ser det ungefär likadant ut på skrivbordet nu som då. Skärmen är "renare" dock, var tvungen att starta om...
Vad grymt vackert många av er har det!
Såhär ser min lilla studenthörna ut för tillfället. Det känns definitivt mysigare än vad det ser ut på bilden!
Yaay för htop!
Vad grymt vackert många av er har det!
Såhär ser min lilla studenthörna ut för tillfället. Det känns definitivt mysigare än vad det ser ut på bilden!
[ATTACH="CONFIG"]31107[/ATTACH]