Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ta bort vädret från Lockscreen

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-08-21 17:16

Hej,

har just JB min iPod Touch och installerat LockInfo.
Jag vill inte att vädret skall visas, eller visa hemorten och inte Colorado springs, som det är nu.
Kan ni hjälpa mig med detta?

//Peter

Stänga av weather i LockInfo?

• Medlem
  • Stockholm
  • 2011-08-21 17:33
Ursprungligen av keptang:

Stänga av weather i LockInfo?

exakt det jag är ute efter, men hittar inte hur jag ska göra...

Så gott som en manual: iClarified - iPhone - How to Customize Your iPhone Lockscreen Using LockInfo
Använder du ngt specifikt tema där oavsett vad du ställer in i Plugins inte påverkar det, kolla i config-filen för temat / avinstallera Weather-plugin / kontakta den som gjort temat.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2011-08-21 18:04

Så gott som en manual: iClarified - iPhone - How to Customize Your iPhone Lockscreen Using LockInfo
Använder du ngt specifikt tema där oavsett vad du ställer in i Plugins inte påverkar det, kolla i config-filen för temat / avinstallera Weather-plugin / kontakta den som gjort temat.

Hjälper inte... har fortfarande "Weather Underground: Colorado Springs" på lock screen

Så att modifiera config-filen / kontakta den som gjort temat du använder hjälpte inte?

• Medlem
  • Stockholm
  • 2011-08-21 18:12

Så att modifiera config-filen / kontakta den som gjort temat du använder hjälpte inte?

var lite prematur där.. sorry:-)
Menade att "manualen" inte hjälpte
Hur modifierar jag i config-filen?

Den finns normalt sett under katalogen för temat du använder, brukar heta config.js om jag minns rätt.

1
Bevaka tråden