Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

WhatsApp bortplockad från App Store?

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Älta
  • 2011-09-04 17:24

Skulle kolla om WhatsApp även finns i en iPad version. (Har nyligen köpt en iPad.) Upptäckte att WhatsApp verkar vara bortplockad från App Store. Någon som vet mer.

  • Avstängd
  • Överallt
  • 2011-09-04 17:26

Den finns för iPhone http://itunes.apple.com/se/app/whatsapp-messenger/id310633997?mt=8

Någon speciell för iPad har väl inte funnits.

  • Medlem
  • Älta
  • 2011-09-04 17:51

Mysko... Jag får inte någon träff då jag söker på Whatssapp. Nej, någon iPad version har nog aldrig funnits. Hoppas dock att det kommer en sådan. Just nu kör jag med Viber (till iPhone) på min iPad. Fungerar utmärkt fast jag hoppas även där på en iPad version.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2011-09-04 18:03
Ursprungligen av 6295gl:

Mysko... Jag får inte någon träff då jag söker på Whatssapp. Nej, någon iPad version har nog aldrig funnits. Hoppas dock att det kommer en sådan. Just nu kör jag med Viber (till iPhone) på min iPad. Fungerar utmärkt fast jag hoppas även där på en iPad version.

Har du valt att visa träffar från "Apps" eller "All results" i listen till vänster?

WhatsApp finns precis som vanligt i AppStore (någon iPad-version finns inte som Mija skriver).

  • Medlem
  • Älta
  • 2011-09-04 18:17

Hittade den oxå. Vet faktiskt inte varför den inte kom upp förut. Förmodligen så enkelt som "skit bakom spakarna".

Stavfel kanske ;-). Du stavar i alla fall fel i tidigare inlägg (Whatssapp).

Ursprungligen av 6295gl:

Hittade den oxå. Vet faktiskt inte varför den inte kom upp förut. Förmodligen så enkelt som "skit bakom spakarna".

Ursprungligen av Zimmerman:

Stavfel kanske ;-). Du stavar i alla fall fel i tidigare inlägg (Whatssapp).

Nej, inte ens det kan förklara saken. Jag provade att söka med det stavfelet, och appen hittades ändå.

Så man undrar hur trådskaparen egentligen har sökt för att missa appen...

Kan det inte vara så enkelt att han sökte på Ipaden efter Ipad appar? Och då kommer den inte fram.

Nu har jag ingen längre (grabben tog med sig min till Sthlm) så jag kan inte prova men jag har för mig att det kan hända (men kan givetvis minnas fel)

Ursprungligen av BlackSmp:

Kan det inte vara så enkelt att han sökte på Ipaden efter Ipad appar? Och då kommer den inte fram.

Nu har jag ingen längre (grabben tog med sig min till Sthlm) så jag kan inte prova men jag har för mig att det kan hända (men kan givetvis minnas fel)

Jo, så funkar det. Utvecklaren kan välja vilka enheter appen ska synas för.

  • Medlem
  • Älta
  • 2011-09-04 21:59

Sökte i App Store med iPaden så det var nog det som ställde till det.

1
Bevaka tråden