Vad gäller vatten och elprylar kan jag delge en händelse som kanske sätter lite perspektiv på det hela...
Vad på promenad så skulle vi mata änderna vid sjön och happ som det var så trillade frugans iPhone4 ur västfickan och på bryggan för att sedan landa i sjön... jag försökte hitta den men vattnet var grumligt och skitkallt så det gick sig inte... blev försäkringsärende och vid lunch samma dag hade vi en ny iPhone4 till frun från affären curtesy av IF.
Till och från var jag ned till bryggan och kikade efter luren utan nån större lycka... förräns 11 dagar(!!!!) senare då vattnet blivit lite klarare så kunde jag se den ungefär en halvmeter ifrån där jag normalt kände efter den... får upp luren och ser att blixten lyser vilket jag tyckte var sjukt skumt, men men, tog hem den och la den på en hylla i 3 veckor varpå jag sedan skruvade isär den och gjorde rent allt med elektronikrent med hjälp av tops och tänkte att vafan, likabra att se om den faktiskt funkar.
Detta var i mitten av april i våras och grabben har nu haft denna iPhone4 fungerande sedan dess. Har dock inte testat att ringa med den men den funkar alldeles utmärkt som film/spel-enhet (iPod Touch typ).
Tror han är en av väldigt få 3åringar med iPhone4.