Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Hej alla glada!
Har en 3gs 16, med riktigt gammalt firmware 3.1.3 (7E18) som är Jailbreakad, Black Rain om jag inte minns fel.
Höll på och grejade med detta för så längesedan, och har varit nöjd sedan dess, men nu så skulle jag vilja uppdatera den
till, 4.3.3..Har sparade SHSH hos Cydia från 3.1.3 och framåt.
Finns ju miljarder med guider osv som man kan använda sig av, men som sagt det är en djungel tycker jag.
Nu undrar jag om det finns ngn vänlig själ som kan tipsa mig om vad jag bör använda! Vill inte sabba massa grejjer med luren, vill ju ha kvar alla
appar osv, kan man bara tanka hem den Custom IPSW man vill ha och Shiftklicka i iTunes och bara köra, eller måste man ha massa andra program etc.
Mvh Stevo
Tack barbapappa_86.
Men alltså jailbreak har jag ju redan sedan gammalt, jag var mer ute efter hur jag ska uppdatera
till iOS 4.3, utan ett massa krångel!
Jo det förstår jag att jag måste jaila den igen, men vad frågan handlar om är hur jag UPPDATERAR telefonen till 4.3 på bästa enklaste sätt, måste man använda massa program och dylikt, eller är det bara att shiftklicka på önskad IPSW??
Mvh stevo1
Jo det förstår jag att jag måste jaila den igen, men vad frågan handlar om är hur jag UPPDATERAR telefonen till 4.3 på bästa enklaste sätt, måste man använda massa program och dylikt, eller är det bara att shiftklicka på önskad IPSW??
Mvh stevo1