Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Hej, försöker att ominstallera min macbook med skivan som följde med, har raderat hårddisken, men installationen låser sig i slutet av progressbaren, stått "10 minuter kvar" hela natten nu.
Datorn reagerar fortets de på musklick så den är inte helt låst, provat att göra om proceduren 3 ggr men samma problem varje gång.
Vad är det för MacBook du har? Vad är det för version av OS X på den? Vilken version av OS X försöker du installera? Är det en reatail-skiva eller skivor som har följt med en dator?
När jag satte in mer minne i en MacBook så låser sig installationen just där, men om jag har orginal minnet under installationen så går det att köra på det nta sen...
När jag satte in mer minne i en MacBook så låser sig installationen just där, men om jag har orginal minnet under installationen så går det att köra på det nta sen...
Calle786: har du provat att radera disken och sen köra en First Aid -> Repair Disk?
Den är gråmarkerad här, men när du kör detta i installationsprogrammet från DVDn ska den vara tillgänglig.
Och ja, plocka ur alla extrainstallerade minnen.