- Dalle
- Medlem ●
Bara jag som (om det fungerar lika bra på svenska) kommer älska SIRI (assistant)?
Nej jag kommer att älska det också! Och oavsett om det bara blir på engelska. Men hoppas så klart att en svensk version kommer.
Nej jag kommer att älska det också! Och oavsett om det bara blir på engelska. Men hoppas så klart att en svensk version kommer.
Fullkomligt värdelöst om de inte introducerar det på paketerade språk, t ex svenska.
Edit: Tydligen bara på Engelska, franska och tyska. Fail...och bara beta dessutom? Jeez. Inget vettigt alls hittills med nya luren...kom igen, någonting måste väl ändå komma.
Men lol, ni är ju seriöst löjliga här nu. iphone 4s har istort sett ALLA features det ryktas att 5an skulle ha, så när som på en något större skärm. Verkar som folk går i taket endast på grund av att apple valt att döpa den till 4s istället för 5.
Är ju dessutom likadant VARJE event, folk är initialt jättebesvikna, aktien dyker, folk ändrar sig, apple-aktien återhämtar sig o stiger ännu mer. Repeat. Dra lärdom?
Men lol, ni är ju seriöst löjliga här nu. iphone 4s har istort sett ALLA features det ryktas att 5an skulle ha, så när som på en något större skärm. Verkar som folk går i taket endast på grund av att apple valt att döpa den till 4s istället för 5.
Är ju dessutom likadant VARJE event, folk är initialt jättebesvikna, aktien dyker, folk ändrar sig, apple-aktien återhämtar sig o stiger ännu mer. Repeat. Dra lärdom?
Vi som har varit med ett tag lutar oss tillbaka och småler. Ja, det är ju alltid så här. Tycker 4S verkar grym!
Vi som har varit med ett tag lutar oss tillbaka och småler. Ja, det är ju alltid så här. Tycker 4S verkar grym!
Absolut.. Men lite tråkigt med utseendet bara, hade önskat mig något nyare.. Bara EN liten förändring kanske..
Sant faktiskt vid närmare eftertanke.
Men lite större skärm 4 tum hade ju varit på plats sen kan dom faktiskt kalla nallen vad dom vill.
Den här gången faller APPLE lite på om dom kvarstår med sina 3.5 tum på skärmen, det är en känsla jag har.
Kanske dom kan rädda skeppet genom att släppa en störtskön iPhone 5 lagom till julhandeln som grädde på moset
där sprack Iphone 5, dom skulle aldrig göra en reklam till 4S om det skulle komma en 5:a
För lite Tim Cook
Siri bara för franska, tyska och engelska till en början. Helt klart väntat, men de säger att fler språk kommer, så jag kan vänta.
Får man inte en liten känsla av att Apple inte känns lika hungriga som tidigare?
Nästan 18 månader efter iPhone 4 visar man upp en iPhone 4 igen...?
Större skärm har väl ALLA väntats sig? Annars är väl specarna riktigt bra...
Står Apple i det mobila vägskälet, eller?
Större skärm har väl ALLA väntats sig? Annars är väl specarna riktigt bra...
Nej, bara de som inte lyssnat med eftertanke. Tänk upplösning så var det ganska uppenbart att det inte skulle bli någon större skärm. Dessutom brukar Apple göra saker mindre, inte större...
hahaha!!!.. känner folk som köpte massa aktier inför detta idag för att nu jäklar kan man tjäna pengar... så händer detta!
tur jag inte la en krona på skiten
Det är nu Samsung kommer med sin supertelefon som de väntat med, samsung skriker nog av lycka borta i korea nu! lovar er att samsung nya kommer spöa skiten ur 4S
hahaha!!!.. känner folk som köpte massa aktier inför detta idag för att nu jäklar kan man tjäna pengar... så händer detta!
Det är nu Samsung kommer med sin supertelefon som de väntat med, samsung skriker nog av lycka borta i korea nu! lovar er att samsung nya kommer spöa skiten ur 4S
Tips: Samsung har inte iOS 5. Allt handlar inte om hårdvara.
köper man aktier Inför ett apple event så har man inte direkt studerat historien...
Dumma dumma Esa är du macvän eller inte ?