- zappee
- Medlem ●
- International user
Aha, jag förstår.
Okok, risken finns ju att BL sjabblar bort den bara
Blir nog tre veckors väntan.
Har gått bra förut, det är jag inte orolig för.
Man lär nog få vänta längre än 3v i sverige för att få tag på en olåst.
Har gått bra förut, det är jag inte orolig för.
Man lär nog få vänta längre än 3v i sverige för att få tag på en olåst.
Mjo, det börjar om 3v så det lär nog ta längre tid.
Förresten, drogs pengarna direkt när du bokad?
Glad att man studerar i Kanada för tillfället, ordern lagd på en 32GB, vit.
Om någon är sugen kan jag lägga in en beställning och skicka hem till Sverige?
Fan va sugen man blir då!!! Måste kränga min först sen blir det nog att köpa från england!
Edit: Hur fan blir det med service osv? Jag kanske har missat det men kan man få den lagad via AppleCare Protection här i Sverige? Eller kommer man bli tvungen att skicka tillbaka den till UK?
Fan va sugen man blir då!!! Måste kränga min först sen blir det nog att köpa från england!
Edit: Hur fan blir det med service osv? Jag kanske har missat det men kan man få den lagad via AppleCare Protection här i Sverige? Eller kommer man bli tvungen att skicka tillbaka den till UK?
En iPhone 4S som är köpt olåst från Storbritannien kan lämnas in hos bland annat Lan-Master i Stockholm. Det gäller endast (om jag är rätt informerad) telefoner som är köpta inom EU och/eller EES.
En iPhone 4S som är köpt olåst från Storbritannien kan lämnas in hos bland annat Lan-Master i Stockholm. Det gäller endast (om jag är rätt informerad) telefoner som är köpta inom EU och/eller EES.
Ja.. http://www.99.se/kopa-iphone/290097-vi-har-bestallt-iphone-4s-2.html#post2024271
Inga problem, http://www.99.se/garantier-service/279845-varldsgaranti-pa-iphone-4-a-3.html#post2014530
För att den inte släpps i Sverige förrän om 3 veckor?
OT: Lite märklig rubrik på tråden kanske? Vi som har beställt iPhone 4S
Det gick lite snabbare än vad jag trodde...
http://www.99.se/iphone/290109-officiella-traden-iphone-4s-7.html#post2023741
Va fasen, så viktigt att starta tråden, först... för tidigt... vit... fast jag inte behövde.
Tror ni att det snabbaste sättet att få en iPhone är igenom England? Funderade lite på att köra på det men såg att det stod att Delivery Date vare mellan 20:e och 27:e (till Borderlinx) och då är frågan om det går snabbare att bara vänta och köpa den i Sverige? Vad tror ni?
Tror ni att det snabbaste sättet att få en iPhone är igenom England? Funderade lite på att köra på det men såg att det stod att Delivery Date vare mellan 20:e och 27:e (till Borderlinx) och då är frågan om det går snabbare att bara vänta och köpa den i Sverige? Vad tror ni?
Ja, det kommer gå snabbare. Du kan inte beställa förrän den 28 i Sverige, och troligtvis är inte spec. många reserverade för det släppet.
Jag beställde igår i alla fall.
Det blev en svart 32:a från UK. Nu är det bara att vänta...
Skumt, jag beställde igår och fick leverans 20-27 och du fick 21-28?