Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

mall i office 2011

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har office på båda mina maskiner och i office2010 får jag utan problem min specialgjorda mall att komma upp i mall listan, men det får jag inte i office2011, någon som har något bra förklaring hur jag får dit den?

Var har du lagt mallen?
Vilket Office-program pratar vi om - Word, Excel, Powerpoint?
Vilken version av OS X kör du?
Har du installerat alla tillgängliga uppdateringar till Office 2011?

I denna mappen ska du lägga dina mallar:
/Users/username/Library/Application Support/Microsoft/Office/User Templates/My Templates

Den är gemensam för alla Officeprogrammen.
Mallarna sparas med rätt filändelse om de ska fungera som mallar, exempelvis .dotx för Word och .potx för PowerPoint.

1
Bevaka tråden