- Christoffer Larsson
- Medlem ●
- Gotland
Finns i iTunes nu
Japp, fick också upp meddelande om det, men sen hände inget mer när jag klickade på hämta.. samma för er?
Min uppdatering fungerade, nu också med iCloud. MEN när jag synkronisar med iPhone och iPad så får jag dubbel info från iCall i dessa båda enheter?
Gå upp till vänster och bocka ur så att det inte blir dubbletter.
Yes!!!
Jag får inte upp nåt alls.
Så har det väl inte varit innan eller?
Om man har GM-versionen, då verkar de som om man redan har senaste. Kan det stämma?
Jag försöker trycka på programuppdatering på iPhone där jag har gm versionen men den säger att ett fel inträffade under kontrollen, nån mer med det felmeddelandet?
Jag försöker trycka på programuppdatering på iPhone där jag har gm versionen men den säger att ett fel inträffade under kontrollen, nån mer med det felmeddelandet?
När trycket är så pass högt på servrarna som det är nu är det vanligt med sådana fel.
Jag kan lugna er som har diverse problem med att ALLA problemen är relaterade till det enorma tryck som ligger på Apples datacenter just nu.
Om man har GM-versionen, då verkar de som om man redan har senaste. Kan det stämma?
Så brukar det vara.
Jag kan lugna er som har diverse problem med att ALLA problemen är relaterade till det enorma tryck som ligger på Apples datacenter just nu.
Så brukar det vara.
Japp, detta är i första hand ett ENORMT test av hela systemets kapacitet! Om vi nu (potentiellt 60 milj. Appleanvändare) skall synca hela våra privat- och arbetsliv med 'molnet' så blir det hyggligt med miljontals Terrabyte!
Jösses.
Jag får samma fel!
Nu tankas det! Med full fart dessutom, 3 min kvar.. weiii
Jag har ju GM, men var har jag funktionen "Hitta mina vänner" som skulle vara nytt i iCloud?
Den finns att hämta som app på app store.
Är det 9A334 som är den senaste?
Jag går och rakar mig, skaffar ett liv, packar ner min lägenhet och beställer en pizza då jag verkar vara en av hela världen som vill ladda ner samtidigt