- Jeppe_E
- Medlem ●
- Ängelholm
Säkerhetskopieringen av iPad tar FOREVER. Fortsätter det i den här takten kommer det ta typ 6 timmar.
Tog era säkerhetskopieringar länge?
Kan hända att det bara är första gången som den laddar upp ALLT på iCoud. Min första backup tog flera timmar, nu tar de bara några minuter.
Men vad drygt alltså, jag får också felet, om och om igen. Men först efter att den ägnat sig åt säkerhetskopiering en lång stund
Får också detta fel
Men jag väntar tills att jag fått ner 10.7.2 då jag skall starta om allt från börja igen
Jag vet någon som vänder sig i sin grav just nu
https://twitter.com/#!/saurik/status/124202526152200192
"The famous iOS developer/jailbreaker Saurik tweeted that the "internal errors" are because Apple's servers are swamped. You may have to wait a few hours before trying to install again." Se iOS 5 Update Problems
Nu blir man lite mörkrädd.. Jag fick inte in iOS5 pga "not eglible" Valde att göra en återställning...när den var klar frågade telefonen om jag ville återställa säkerhetskopia från icloud... Verkar stabilt detta
Hokus Pokus så har man iOS5
Säkerhetskopieringen av iPad tar FOREVER. Fortsätter det i den här takten kommer det ta typ 6 timmar.
Tog era säkerhetskopieringar länge?
Kan hända att det bara är första gången som den laddar upp ALLT på iCoud. Min första backup tog flera timmar, nu tar de bara några minuter.
Näe för uppladdningen ligger kring 5 kb/s så det kan inte vara det.
Då får jag sälla mig till skaran som inte kan återställa sin enhet. Försvinner all min data blir jag skogstokig.
Att ta backup är en bra grej
Jetwash tipsade mig om att det kan bero på fel på uppdateringen man laddat hem, den finns i ~/Library/iTunes/iPhone Software Updates/. Inte hunnit testa att ladda ner på nytt.
Tack men vad är det man ska leta efter? Och vilken uppdatering? ios eller itunes
Det funkade att uppdatera första produkten.. så filen e det nog inget fel på.. men andra produkten vill inte.. Snacka om mother of all overload på apples servrar!
Vad för produkt? Kan folk vara lite mer specifika så man förstår... menar ni itunes eller ios... har nämligen samma problem med felkod
Tråkigt att det inte vill sig för folk.
---
Någon som sitter med en bra lista över alla små ändringar?
Tråkigt att det inte vill sig för folk.
---
Någon som sitter med en bra lista över alla små ändringar?
Google:
Jomen visst, men jag tänkte att någon kanske satt på en extra bra och pedagogisk lista. Den joakimo länkade till kändes bättre.
Det där är en lista från beta 2. Jag brukar kolla på den här: iOS version history - Wikipedia, the free encyclopedia
Inte fan fungerade det! Fick också felmeddelande, okänt fel 3200. Provar igen!
Det är inte lönt, vänta tills imorgon då det lugnat ner sig.
"efnetiphone #iphone EFNet
ITUNES 3200 ERROR IS A RESULT OF APPLES SERVERS BEING BOMBARDED WITH iOS5 UPDATE REQUESTS - LOL FUCK BLACKBERRY
5 minutes ago"
Börjar känna mig rätt så grinig just nu. Jag har tankat ner uppdatering många gånger nu med samma resultat.
Bara jag som är irriterad på att man varken kan lägga "tidningskiosken" i en mapp eller ta bort den. Någon som vet om man kan ta bort den via itunes?