Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vi som har beställt iPhone 4S

Tråden skapades och har fått 519 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-10-13 16:46

Gött! Äntligen var min 4S beställd från UK!
Såg det som den bästa lösningen.

När jag kollade igår stod det att leveransen skulle vara 20-27:e. Idag mellan 21-28:e. Hoppas på delivery nu
Kan knappt vänta längre!

Jag noterar idag att min står kvar som att levereras den 24-31 oktober. Får väl se om det hade gått snabbare att köpa en i Sverige.

Och nu är telefonen på väg hem till mig, det går undan.

Min är "out for delivery" med UK mail. Har Borderlinx registrerat din telefon alltså?

Ursprungligen av SevenFour:

Min är "out for delivery" med UK mail. Har Borderlinx registrerat din telefon alltså?

Ja, annars skulle den ju inte kunna vara på väg till mig.

Vid 15 levererades min telefon till Borderlinx och vid 18 så var den registrerad. Så de verkar ha hyfsad fart på det iaf. Nu ska jag sluta oroa mig ;).

Ursprungligen av SevenFour:

Vid 15 levererades min telefon till Borderlinx och vid 18 så var den registrerad. Så de verkar ha hyfsad fart på det iaf. Nu ska jag sluta oroa mig ;).

Sääkert.. Nu kommer du att sitta och söka på kollinummer hela helgen..

Min svarta 16 GB har levererats till polarn som bor i UK.

Han teasar mig med bilder på lådan men jag får inte pilla förrän i november...

När ni nu får era telefoner, kan ni berätta om mini-USB adaptern ingår i paketet så jag veta om jag ska säga "vad var det jag sa" med ett hånfullt leende eller krypa korset och låtsas som ingenting;)

Ursprungligen av BlackSmp:

När ni nu får era telefoner, kan ni berätta om mini-USB adaptern ingår i paketet så jag veta om jag ska säga "vad var det jag sa" med ett hånfullt leende eller krypa korset och låtsas som ingenting;)

Enligt Apple så gör det inte det, precis som det screenshot jag postade förut. Är det viktigt?

Uppdaterar dig med resultat på måndag då jag får min.

Det är bara viktigt för mitt personliga ego;)

Jag är helt enkelt nyfiken på om jag har tolkat allt rätt eftersom jag var inblandad i lite halabalo i diskussioner om detta för ett år sedan. jag sa att Apple uppfyllde villkoren utan att göra något

Och jag har sett din skärmdump men ser gärna en fysisk bekräftelse eftersom det kan vara någon form av copy och paste från USA sidorna

Ursprungligen av BlackSmp:

Det är bara viktigt för mitt personliga ego;)

Jag är helt enkelt nyfiken på om jag har tolkat allt rätt eftersom jag var inblandad i lite halabalo i diskussioner om detta för ett år sedan. jag sa att Apple uppfyllde villkoren utan att göra något

Och jag har sett din skärmdump men ser gärna en fysisk bekräftelse eftersom det kan vara någon form av copy och paste från USA sidorna

I'll be back om det.
Just nu är telefonen i Leipzig.

Tjohooo! Fick precis min leveransstatus tidigarelagd med hela 3 dagar! Nu är det 18-25 oktober som gäller.

  • Medlem
  • International user
  • 2011-10-16 16:48
Ursprungligen av pmarriott:

Tjohooo! Fick precis min leveransstatus tidigarelagd med hela 3 dagar! Nu är det 18-25 oktober som gäller.

Orättvist, min är fortf på 20-27

Tyst... Jag vill inte läsa sådant där

  • Medlem
  • International user
  • 2011-10-16 23:08
Ursprungligen av keptang:

Försökte trycka på gillaknappen flera ggr men det ville sig inte

Jag får snällt vänta till den 29:e, men det överlever jag nog med..

Ursprungligen av Cokey:

Försökte trycka på gillaknappen flera ggr men det ville sig inte

Jag får snällt vänta till den 29:e, men det överlever jag nog med..

ahh.. Några km härifrån, men jag får väl hålla mig till imorgon.

Oops!

Ursprungligen av keptang:

Oops!

Dags att "unsubscriba" från denna tråden nu.. Damn you!:)

Ursprungligen av keptang:

Oops!

Vilken app är det du använder här?

Ursprungligen av pmarriott:

Vilken app är det du använder här?

Parcel.

Way to go! Vi förväntar oss en rapport senare idag!

Ursprungligen av BlackSmp:

Way to go! Vi förväntar oss en rapport senare idag!

Ingen adapter i lådan, helt enligt Apples information.

Den pratar.. Scary.

  • Medlem
  • Halmstad
  • 2011-10-17 14:01
Ursprungligen av keptang:

Ingen adapter i lådan, helt enligt Apples information.

Den pratar.. Scary.

Rapporera hur SIRI fungerar på engelska med svensk språkinställning och även i övrigt (hur perfekt man måste vara med uttalet osv). Kanske i egen tråd.

Ursprungligen av planB:

Rapporera hur SIRI fungerar på engelska med svensk språkinställning och även i övrigt (hur perfekt man måste vara med uttalet osv). Kanske i egen tråd.

Siri funkar att köra med telefonen på svenska. Det mesta jag testat tar hon direkt och förstår vad jag vill, riktigt coolt måste jag säga.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2011-10-17 17:11
Ursprungligen av keptang:

Siri funkar att köra med telefonen på svenska. Det mesta jag testat tar hon direkt och förstår vad jag vill, riktigt coolt måste jag säga.

Erkänn att du provat med "I love you" ?

Ursprungligen av joakimo:

Erkänn att du provat med "I love you" ?

Nä, men ska testa nu, återkommer.

edit:
1a "I am only here to serve you."
2a "Oh, I bet you say that to all your Apple products."
3e "You hardly know me."

hahaha

Cool; "You're sorta cool yourself."

Senast redigerat 2011-10-17 18:23

Sluta nu med att reta oss:)
Jag förbereder fortfarande vinterklädseln för att övernatta utanför Telia i ett Luleå som säkert kommer att ha fått snö...

Hur är kameran?

(Och det är kul att kunna säga "vad var det jag sa?" när det kommer till miniUSB adapter eller inte:)

Ursprungligen av BlackSmp:

Sluta nu med att reta oss:)
Jag förbereder fortfarande vinterklädseln för att övernatta utanför Telia i ett Luleå som säkert kommer att ha fått snö...

Hur är kameran?

(Och det är kul att kunna säga "vad var det jag sa?" när det kommer till miniUSB adapter eller inte:)

Har tyvärr inte haft tid att ta några foton ute med den, ska göra det imorgon.

Tog ett par kort inomhus bara lite snabbt för att testa att den funkade, såg rätt bra ut tycker jag.

Bevaka tråden