Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vi som har beställt iPhone 4S

Tråden skapades och har fått 519 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • International user
  • 2011-10-20 21:57

Tips, enl rykten så ska man kunna förbeställa iphone 4s från telenor vid midnatt 24:00, kundtjänsten ska vara öppen dygnet runt

Ursprungligen av Mindmeld:

Tips, enl rykten så ska man kunna förbeställa iphone 4s från telenor vid midnatt 24:00, kundtjänsten ska vara öppen dygnet runt

Fick SMS från Telenor om det, så nu kan jag inte gå och lägga mig.

Måste man ringa eller är det någon specialsite man ska besöka?

Ursprungligen av BlackSmp:

Måste man ringa eller är det någon specialsite man ska besöka?

Telenor - iPhone 4S - Förhandsbokning

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-10-21 00:14

Ett stycke svart iPhone 4S 64 GB beställd hos Telenor.
Telenor - iPhone 4S - Förhandsbokning

Beställde en Svart 32 gb hos Telenor. Fast nu verkar det som Telenor har tagit bort sidan där man förhandsbokade.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2011-10-21 09:48

Beställde en vit 32gb hos Telia. Nu har även Telia plockat bort 4S från sidan - slutsåld??

Ursprungligen av Jfm010:

Beställde en vit 32gb hos Telia. Nu har även Telia plockat bort 4S från sidan - slutsåld??

Enligt Telias kundtjänst hade det blivit ett fel. Förhandsbokningen skulle inte publicerats idag.

Men samtidigt ligger olåsta 4S uppe nu på apple.se

Beställt en vit 16GB direkt från Apple. Fredag, fredag, fredag

Ursprungligen av sickan_25:

Beställt en vit 16GB direkt från Apple. Fredag, fredag, fredag

Tror du på fredag? Jag hoppas men tror inte det. Beställde nyss en vit 64:a.

  • Medlem
  • Gävle
  • 2011-10-21 11:32
Ursprungligen av FiftyOne50:

Tror du på fredag? Jag hoppas men tror inte det. Beställde nyss en vit 64:a.

Är det någon fason på dom så borde det levereras torsdag eller fredag
Undra när dom släppte på för köpet så man vet hur pass tidig man va ?!

Ursprungligen av Castel:

Är det någon fason på dom så borde det levereras torsdag eller fredag
Undra när dom släppte på för köpet så man vet hur pass tidig man va ?!

Haha! Nä, det var mitt vanliga fredagstjut Du vet det där som låter som en grupp människor som skanderar Fredag, fredag, fredag... Tyckte bara den blev lite bättre nu när jag beställt min lur.

Förlåt om jag skapade förhoppningar om leverans istället

  • Medlem
  • Gävle
  • 2011-10-21 11:11

Har avbeställt från Apple UK och lagt en ny order på Apple Store i sverige

Tjohoo! Min har nu uppdaterats till "förbereder leverans" vilket borde innebära att den skickas idag.

Ursprungligen av pmarriott:

Tjohoo! Min har nu uppdaterats till "förbereder leverans" vilket borde innebära att den skickas idag.

Skoj.

Själv är det första gången jag beställer från Telenor och de verkar ha ordersystem som är gammalt som gatan. Hittar ingenstans där man kan följa eller se sin lagda order. Kolli information ska man tydligen få när avin dimper ner i brevlådan. Inte ens SMS-avisering har de. Helt galet år 2011.

Blev våra Telenor/Telia-beställningar makulerade nu när de fått näpst av Apple?

Beställde på Apple.se nu, skulle köpa på den lokala Teliabutiken men då de fortfarande inte visste om det skulle använda sig av bokningar eller först till kvarn så blev det inte så..

Edit: står som leverans 4:e november nu.

  • Medlem
  • Gävle
  • 2011-10-21 14:24
Ursprungligen av Stefan Strandberg:

Beställde på Apple.se nu, skulle köpa på den lokala Teliabutiken men då de fortfarande inte visste om det skulle använda sig av bokningar eller först till kvarn så blev det inte så..

Edit: står som leverans 4:e november nu.

Levereras 04 Nov, 2011 - 11 Nov, 2011

Förutsätter dock att den kommer senast den 28e. Annars blir jag nog lite butter

Ursprungligen av Stefan Strandberg:

Beställde på Apple.se nu, skulle köpa på den lokala Teliabutiken men då de fortfarande inte visste om det skulle använda sig av bokningar eller först till kvarn så blev det inte så..

Edit: står som leverans 4:e november nu.

Står det ett specifikt datum eller ett intervall?

  • Medlem
  • Växjö
  • 2011-10-21 13:41

Förhandsboka hos Telia?

Här kan man läsa att det går att förhandsboka iPhone 4S hos Telia. Vart?! Jag anmälde mig till Telias sms-grej, men har inte fått något meddelande om det. Jag hittar heller ingenstans man kan förhandsboka på Telias web.

Edit: Jag vet inte varför mitt inlägg flyttades hit? Jag har inte beställt någon.. än.

Senast redigerat 2011-10-21 14:02
Ursprungligen av _Henrik_:

Blev våra Telenor/Telia-beställningar makulerade nu när de fått näpst av Apple?

Ursprungligen av Hallon:

Här kan man läsa att det går att förhandsboka iPhone 4S hos Telia. Vart?! Jag anmälde mig till Telias sms-grej, men har inte fått något meddelande om det. Jag hittar heller ingenstans man kan förhandsboka på Telias web.

Pga ett tekniskt misstag under natten till idag (fredagen den 21/10) var det under några timmar möjligt att beställa iPhone 4S. Ett antal kunder hann då få igenom en beställning. Dessa kunders beställningar kommer att ligga kvar och vi kommer att återkomma med mer information till dem så snart det är möjligt. Om eller när Telia kommer erbjuda förköp innan lanseringen 28/10 ber vi att få återkomma kring vid ett senare tillfälle.

Med vänliga hälsningar
Thomas Lindmark
Telia Kundservice

  • Medlem
  • Växjö
  • 2011-10-21 15:26
Ursprungligen av Telia Kundservice:

Pga ett tekniskt misstag under natten till idag (fredagen den 21/10) var det under några timmar möjligt att beställa iPhone 4S. Ett antal kunder hann då få igenom en beställning. Dessa kunders beställningar kommer att ligga kvar och vi kommer att återkomma med mer information till dem så snart det är möjligt. Om eller när Telia kommer erbjuda förköp innan lanseringen 28/10 ber vi att få återkomma kring vid ett senare tillfälle.

Med vänliga hälsningar
Thomas Lindmark
Telia Kundservice

Ok. När än man nu kan göra själva beställningen - vet ni något om hur snart man kan ha en 4S i sin hand om man köper med abonnemang hos er? Kommer det finnas några att köpa i butikerna den 28/10?

Jag beställde en svart 32GB från AppleStore nyss

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2011-10-21 15:18

Beställde vid 11 tiden idag - lev. 2-9 nov.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2011-10-21 16:46

Hur många har fått order status "Behandlas"?

Ursprungligen av conzole:

Hur många har fått order status "Behandlas"?

Jag har "bearbetar artiklar", hoppas att nästa steg går undan. Skulle vilja läsa: "skickad"...

Funderar på att skicka av min 4:a.

Vad ligger en iPhone4:a på idag? inte en repa, 16GB och säkert låst till Telia.
Kvitto och kartong finns?

Funderar på att sälja lite annat (vinterdäck osv) och handla en kontant sen för 6000:-

  • Medlem
  • Gävle
  • 2011-10-22 00:57
Ursprungligen av Goflorp:

Funderar på att skicka av min 4:a.

Vad ligger en iPhone4:a på idag? inte en repa, 16GB och säkert låst till Telia.
Kvitto och kartong finns?

Funderar på att sälja lite annat (vinterdäck osv) och handla en kontant sen för 6000:-

Jag fick 4100 för min Tele2 låsta iphone 4 32GB på tradera. Sålde den 7e Oktober.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2011-10-21 22:50

3500-4000 vid "nyskick" ?

Bevaka tråden