Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vi som har beställt iPhone 4S

Tråden skapades och har fått 519 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Då var min skickad och ankommer Borderlinx den 24:e. Hoppas de är snabba där så man kan få hem den till mitten på nästa vecka.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-10-22 09:36

Nu kan man boka iPhone 4S hos Telenor igen
Telenor - iPhone 4S - Förhandsbokning

  • Medlem
  • 2011-10-22 10:41

Jag har precis beställt en vit 64GB från Tele2! =D

Blev tvungen att göra det över telefon däremot, jag kom på att jag var tvungen att föra över pengar till kortet, så tiden gick ut, vilket kostade mig 150:- i uppläggningsavgift

  • Medlem
  • Falkenberg
  • 2011-10-22 14:47

Beställde precis en svart 32GB från Apple Store!
Levereras 3 - 10/11!

  • Medlem
  • 2011-10-22 16:42

Ha! Jag insåg precis att jag pröjsar 6799:- för min 64GB! Lika mycket som för en 32GB på Apple store. Förvisso har jag bundit mig i 2 år, men det är ok!

  • Medlem
  • Halmstad
  • 2011-10-22 16:50
Ursprungligen av jac:

Ha! Jag insåg precis att jag pröjsar 6799:- för min 64GB! Lika mycket som för en 32GB på Apple store. Förvisso har jag bundit mig i 2 år, men det är ok!

Ingen förhöjd avgift då, utan bara att du är bunden?

  • Medlem
  • 2011-10-22 16:55
Ursprungligen av planB:

Ingen förhöjd avgift då, utan bara att du är bunden?

Jo, jag betalar 799:- vid leverans och 250:- i förhöjd avgift i 24 månader, vilket är 6000:-. Sen är det 169:- i månadsavgift för abonnemanget (Tele2 Smart).

Så man skulle väl kunna säga att jag åker på ytterliggare 169/mån, men jag väljer definitivt abonnemang för kontantkort.

  • Medlem
  • International user
  • 2011-10-22 16:56

2 stycken iPhone 4S bekräftad leverans 28/10. Glädjen är total

  • Medlem
  • Jönköping
  • 2011-10-22 19:26

Nu börjar även Halebop sälja!

Det blev en vit 32GB med Halebop - Nollan Till Alla.

Undrar när man får den, står 2-5 dagar från det att de får produkten i lager.

Ursprungligen av Csoft:

Nu börjar även Halebop sälja!

Det blev en vit 32GB med Halebop - Nollan Till Alla.

Undrar när man får den, står 2-5 dagar från det att de får produkten i lager.

Jag såg deras priser på hemsidan. Klart prisvärd deal! Själv är jag låst till Telia av olika anledningar, men några i omgivningen har Halebop, och ytterligare några funderar på att byta till dem. Om jag räknat rätt betalar man ca 1400 över 2 år för fri data, fri telefoni och fria SMS. Det är verkligen sjukt billigt!!

Segt var det hos Telia men nu är det beställt i alla fall - Svart 64GB!

  • Medlem
  • Kilafors
  • 2011-10-22 22:17

Jag har beställt en vit 32 gb 4S nu från halebop. Nollan till alla! Högst förmånligt abonnemang må jag säga.

Det skyltar då på hemsidan med att de skickar den 27:e om man beställer nu. Jag är dock orolig att jag var lite sent ute. Krånglade lite när jag försökte beställa först.

  • Medlem
  • Ängelholm
  • 2011-10-22 22:20

Sådär ja.. en vit 32GB beställd.. Totalpris hos telia. 5500:- Överkomligt faktiskt. Lär väl vara bland de sista i kön, så det lär väl dröja.

  • Medlem
  • 2011-10-22 22:25

När jag ser Telias priser är jag glad att jag köper direkt av Apple och slipper binda upp mig för ett nytt abonnemang.

  • Medlem
  • Ängelholm
  • 2011-10-22 22:29
Ursprungligen av Dalle:

När jag ser Telias priser är jag glad att jag köper direkt av Apple och slipper binda upp mig för ett nytt abonnemang.

Hur tänker du då? Abonnemang måste man ju ha och jag ger 5500 kr för en 32GB, kostar 6800 på Apple.

Jag kommer få betala 7680kr över 24 månader för en 64Gb:are hos Telenor, vilket blir 115 spänn billigare än hos Apple. Visserligen operatörslåst då, men jag har inga direkta planer att byta ändå.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2011-10-22 22:33

Har beställt en 32gb från Telia. Totalkostnad för 12 månader blir 7283kr. Apple tar 6795. Jag betalar alltså 488kr extra för ett 12-månaders abbonnemang. Ni som köper från Apple, vad har ni för abbonnemang?

  • Medlem
  • 2011-10-22 22:42
Ursprungligen av Jfm010:

Ni som köper från Apple, vad har ni för abbonnemang?

Ett skit-abonnemang från Felia sen jag köpte min iPhone 4. "Bara" 9 månader kvar inan jag är "fri". Därför vill jag inte teckna mig för ytterligare 12 månaders fistin... eh, abonnemang.

(Ni som läste Elvis i Metro förstår nog vad jag menar)

  • Medlem
  • Umeå
  • 2011-10-22 22:49

Nu har jag beställt en svart 32 gb från Telia (har en vit 3G som är över tre år gammal). Känns bra.

  • Medlem
  • Kilafors
  • 2011-10-22 23:01

Orderstatus: Frisläppt

Vad betyder det måntro?
Det är Halebop jag beställt ifrån.

  • Medlem
  • Halmstad
  • 2011-10-22 23:10
Ursprungligen av tompash:

Orderstatus: Frisläppt

Vad betyder det måntro?

Maskinöversättning...

  • Medlem
  • Kilafors
  • 2011-10-22 23:13

Antar att du var fyndig nu, men jag förstår då inte.

  • Medlem
  • Halmstad
  • 2011-10-22 23:56

Förlåt, jag vet inte heller riktigt. Men det är uppenbarligen en maskinöversättning av "released".

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2011-10-23 00:33

Varför i hela h*****e kan man endast beställa den med Telia Mobil Flex abb? Jag vill ju bara förlänga mitt nuvarande abb (Mina vänner) med ett år, utan någon förhöjd månadskostnad och casha allt direkt... men nej. Får väl traska iväg till nämsta teliabutik istället och hoppas på bättre tur där...

Ursprungligen av Docko:

Varför i hela h*****e kan man endast beställa den med Telia Mobil Flex abb? Jag vill ju bara förlänga mitt nuvarande abb (Mina vänner) med ett år, utan någon förhöjd månadskostnad och casha allt direkt... men nej. Får väl traska iväg till nämsta teliabutik istället och hoppas på bättre tur där...

Är det verkligen en skillnad på att köpa telefonen olåst från apple och att köpa telefonen helt direkt i en telia butik. Kanske värt att fundera på?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2011-10-23 01:02
Ursprungligen av pepparkaka:

Är det verkligen en skillnad på att köpa telefonen olåst från apple och att köpa telefonen helt direkt i en telia butik. Kanske värt att fundera på?

Skillnaden, tror jag, är att om jag förlänger mitt abb men 1 år så får jag telefonen cirka 500:- billigare. Inte mycket men alltid något.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2011-10-23 01:36

De kan nog hjälpa dig i butiken.

Ursprungligen av Docko:

Varför i hela h*****e kan man endast beställa den med Telia Mobil Flex abb? Jag vill ju bara förlänga mitt nuvarande abb (Mina vänner) med ett år, utan någon förhöjd månadskostnad och casha allt direkt... men nej. Får väl traska iväg till nämsta teliabutik istället och hoppas på bättre tur där...

Ursprungligen av Docko:

Varför i hela h*****e kan man endast beställa den med Telia Mobil Flex abb? Jag vill ju bara förlänga mitt nuvarande abb (Mina vänner) med ett år, utan någon förhöjd månadskostnad och casha allt direkt... men nej. Får väl traska iväg till nämsta teliabutik istället och hoppas på bättre tur där...

Det går att förlänga om man vill. På högra sidan där det står lite information om vilket abonnemang du valt där ser du också två pilar i i en "snurra". Klicka där och sedan kan du välja vilket abonnemang du vill ha och om du vill förlänga.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2011-10-23 10:04
Ursprungligen av heiko:

Det går att förlänga om man vill. På högra sidan där det står lite information om vilket abonnemang du valt där ser du också två pilar i i en "snurra". Klicka där och sedan kan du välja vilket abonnemang du vill ha och om du vill förlänga.

Bra tips, dock kan jag inte se att det går att välja 12 månader och ingen förhöjd månadsavgift så jag får bege mig till en Telia butik.

Du har inte räknat rätt.

(94,5 x 10) + (189 x 14)=3591

Om nu jag har räknat rätt dvs.

Bevaka tråden