Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Man kan säga vad man vill om tre, telenor, tele2 men ingen slår Telia på täckning. Tre har kanske snabbare hastigheten på 3G i storstäderna
men sämre täckning t.ex. när man går ner i källare eller garage m.m.
Man kan säga vad man vill om tre, telenor, tele2 men ingen slår Telia på täckning. Tre har kanske snabbare hastigheten på 3G i storstäderna men sämre täckning t.ex. när man går ner i källare eller garage m.m.
Jag bor i centrala Sundsvall och har väldigt dålig 3G inomhus. Täckningen är betydligt bättre med Tre både när jag är utomhus och inomhus. Det finns därför ingenting som säger att Telia alltid är bäst på det området. Allt beror på var du bor (som kenjon säger i #64). De enda gånger jag sett fördelar med att använda Telia är då man befinner sig i glesbygd och åker runt på landsvägarna, som vi har gott om här i norr.
Jag bor och jobbar i centrala Stockholm och använt 3 i snart två år. Om drygt en månad går mitt abonnemang ut och då byter jag till Telia.
Arbetar med säkerhet och är beroende av telefonen. Att man ringer och klagar för kundtjänst hjälper inte ett smack, man framstår som en idiot och bollas mellan olika personer hela tiden. Jobbtelefonen (den statliga) är knuten till Telia och täckningen är perfekt, i bilar, under mark osv.