Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPad som kamera, trodde inte det skulle hända...

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Killen i bakgrunden bakom David Coulthard håller upp sin iPad och tar ett foto.

Att det går är en sak, men att folk gör det trodde jag inte skulle hända...

jag brukar plåta och filma med min Det är super, särskilt när jag laddar upp det direkt till bloggen sen

• Medlem
  • Malmö
  • 2011-10-29 22:08

OT: Damn, det var länge sedan man såg David Coulthard...

Annars, kul att se någon verkligen plåta med sin iPad

Ursprungligen av zinned:

OT: Damn, det var länge sedan man såg David Coulthard...

Annars, kul att se någon verkligen plåta med sin iPad

Han har jobbat som kommentator med BBC men om han ska även jobba med Sky Sports nästa år är osäkert. Martin Brundle kör både BBC och Sky Sports nästa år har jag hört.

On topic: Nej inte kul, roligt kanske...

ON topic: Jake Humphrey kör fortfarande stenhårt med sin iPad i BBCs sändningar.

• Medlem
  • Malmö
  • 2011-10-30 00:24

Det är väl sjysst när de tar till sist bra teknologi på ett sådant sätt, eller? Jag tycker det absolut.

OT: Vad det gäller David så var det inget som kunde slå honom tillsammans med Mika Häkkinen i slutet på 90-talet...inte enligt mig iaf

• Medlem
  • Stockholm
  • 2011-10-30 00:35

LCR vil nog bara påpeka att han tycker att det är sjukt att man använder kameran i iPaden som är så fruktansvärt dålig. Personen har garanterat en mobiltelefon på sig som tar bättre bilder. För det är inte svårt att överträffa! Ovanstående håller jag med om.

Att det sedan ser lika roligt ut att stå och veva med en padda i luften gör det bara roligare. Speciellt när resultatet högst troligt inte kommer att bli bra

1
Bevaka tråden