- Cythera
- Medlem ●
- Falkenberg
Jag tror att du eventuellt får ge dig till tåls antingen tills du får det korrekta spårnumret (inte Apples egna tiosiffriga som även står under "Vårt leveransreferensnummer"), eller, om du har rätt spårnummer, tills TNT själva har registrerat paketet.
Det kan väl inte vara annat än "Budfirmans spårningsnummer"(citat Apple) som jag ska ha?
Det kan väl inte vara annat än "Budfirmans spårningsnummer"(citat Apple) som jag ska ha?
Gå hit: TNT Express - Expresstransporter av paket och dokument, internationellt och inom Sverige och skriv in budfirmans spårnummer som du fått av Apple, kryssa i sök på fraktsedelsnummer istället för referensnummer så ska du kunna spåra ditt paket.
Gå hit: TNT Express - Expresstransporter av paket och dokument, internationellt och inom Sverige och skriv in budfirmans spårnummer som du fått av Apple, kryssa i sök på fraktsedelsnummer istället för referensnummer så ska du kunna spåra ditt paket.
Tack!
Detta funkade. Faktum är att spårningsnumret var ett nytt nu sedan förut.
Nu har jag dessutom 3 nov som beräknat lev.datum - imorn!!
Tack!
Detta funkade. Faktum är att spårningsnumret var ett nytt nu sedan förut.
Nu har jag dessutom 3 nov som beräknat lev.datum - imorn!!
Samma här. Fan va kul!
Hur vet ni att det är TNT och var hittar man spår nummer???
När man får leveransbesked av Apple, så framgår det av de uppgifterna, vilken kurir Apple använder. Därefter kan man söka via den kurirens hemsida och godssökningtjänst.
Trodde våra åkte med samma bil från Stockholm och lämna först här i Nyköping och sen hos dig i Norrköping. Men icke!
Beställde 64GB vit den 21:a och mottagen idag.
Exakt samma för mig.
Beställde en vit 32gb, den 21:a.. ändrade status till "förbereder leverans" igår kväll -_- förhoppningsvis skickar dom iväg den till mig idag.. slööööa jäklar >_>
Nu har jag haft "Förbereder leverans" i över en dag, yay! >_<
Nu har jag haft "Förbereder leverans" i över en dag, yay! >_<
Det verkar vara en status som ligger kvar länge, jag har också haft den i över ett dygn (64GB vit). Verkar som att Apple har lite att stå i
En gemsam nämnare iaf, vi har beställt vita ;/
Min är på väg till Göteborg nu
Jag beställde också en Vit 64GB
OT: tycker det inte är konstigt att många väljer vit. Svart är faktiskt snyggare, men på iPhone 4 är skärmen svart och området runt ljusare svart, det tycker jag inte är snyggt! Sedan så blir de sådana tydliga fettfläckar på svart. Vitt i detta fall blir mer stilrent allmänt. Sedan ger vitt illusionen att något ser mindre ut