Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Jakten på iPad 2 fodral

Tråden skapades och har fått 39 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Själv har jag beställt denna via Amazon för bara ca 320 SEK inkl frakt. Reviews: Incipio Silicrylic for iPad 2 | iLounge

Ursprungligen av Patrik G:

Själv har jag beställt denna via Amazon för bara ca 320 SEK inkl frakt. Reviews: Incipio Silicrylic for iPad 2 | iLounge

Ser gediget och bra ut.

Går väl inte att köra med SmartCover så man saknar möjligheten till lässtödet som man får med SmartCover?

Jo men den har ett stöd inbyggt.

BackCover och iPad 2 levererad, fungerar riktigt bra tillsammans med SmartCover.

NUU

[ATTACH="CONFIG"]29417[/ATTACH]
[ATTACH="CONFIG"]29416[/ATTACH]
[ATTACH="CONFIG"]29415[/ATTACH]

  • Medlem
  • Eskilstuna
  • 2011-11-10 21:12
Ursprungligen av keptang:

BackCover och iPad 2 levererad, fungerar riktigt bra tillsammans med SmartCover.

NUU

[ATTACH="CONFIG"]29417[/ATTACH]
[ATTACH="CONFIG"]29416[/ATTACH]
[ATTACH="CONFIG"]29415[/ATTACH]

Söker efter liknande skal till min Padda, köpte du din från Amazon eller HMV? Vad rekommenderar du?

Ursprungligen av Hoya:

Söker efter liknande skal till min Padda, köpte du din från Amazon eller HMV? Vad rekommenderar du?

Från Amazon, polaren köpte likadant för någon vecka sen bara, väldigt nöjd.

  • Medlem
  • Eskilstuna
  • 2011-11-10 21:22
Ursprungligen av keptang:

Från Amazon, polaren köpte likadant för någon vecka sen bara, väldigt nöjd.

Får bli ett sådant för mig också

Köpte mig ett fodral idag, stod länge och funderade på Apples egna Smart Cover, men jag köpte en "kopia", som har ett skydd för baksidan också, tycker att baksidan känns så "hal", så vill gärna ha en matt baksida.

Targus | THD00402EU – Targus Click-In™ Case for iPad® 2

Bevaka tråden