Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Musik från "Spotify local music" till iPhone?

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ja nu är det så att jag fixat hem lite musik! Jag la in dem på local music på spotify, men då har man en iphone och man vill gärna ha dem på den också! Först trodde jag att det var lätt, men när jag försökte igen, så funkade det inte!! Vad ska jag göra?? Lite hjälp vore bäst

Trådens rubrik förtydligad.

/Mod

Ursprungligen av myfloodify:

Ja nu är det så att jag fixat hem lite musik! Jag la in dem på local music på spotify, men då har man en iphone och man vill gärna ha dem på den också! Först trodde jag att det var lätt, men när jag försökte igen, så funkade det inte!! Vad ska jag göra?? Lite hjälp vore bäst

Säker på att det går/är tillåtet?

Det går, men hur? alltså står ju att man kan synca musiken i spotify, men den vill inte!

Ursprungligen av myfloodify:

Det går, men hur? alltså står ju att man kan synca musiken i spotify, men den vill inte!

Lite mer bakgrundsinfo vore fint. Har du Spotify på din iPhone, till att börja med?

Ja, jag har spotify på mobilen, det är där jag tänkt att föra över den till! Jag har en 3GS. Jag lyckades en gång men visste hur! Jag använder premium. Vad mer kan jag säga....

Jo, jag vet. men det funkar inte!? Den kommer inte upp!

• Medlem
  • Stockholm
  • 2011-11-28 19:54

Prova att ta bort Spotify appen från iPhone och installera den igen. Funkade för mig när jag hade snarlika problem.

Jag gjorde det 2 ggr, men det funkade fortfarande inte! funkar inte rättaresagt!

• Medlem
  • Karlskoga
  • 2011-11-29 19:00

Då hade det varit bra om du hade klargjort det redan i din första tråd... nu har vi inte kommit någonstans.
När du tar bort och installerar programmet igen, så ligger dina inställningsfiler kvar. Prova att Återställa telefonen, och bara installera Spotify, testa. Du kan Återställa med eller utan Backup, det sistnämnda är säkrare. Du förlorar dina SMS, men alla program, all musik, bilder etc, kan du synka in igen.

Okej, tackar

1
Bevaka tråden