Vad har hänt, de första åren tycker jag att de fungerade bra. Sen blev det fler och fler störningar och nu har jag inte fått några mail sedan i förrgår när de strulade med någon uppgradering/service de gjorde. De berättar inte vad det är som felar och inte heller har de någon aning om när det kan tänkas vara löst. Ska det sedan kännas betryggande när de på sin driftbloggen.se skriver:
2011-12-07 16:30: Arbetet fortgår med den felande delen i vårt e-postsystem. Vi kan fortfarande inte svara på när detta kommer att vara åtgärdat.
2011-12-07 20:00: Vi arbetar fortfarande med åtgärda den felande delen i vårt e-postsystem. Arbetet kommer att fortsätta tills störningen är helt löst.
Wow, tänker de verkligen fortsätta arbeta till dess de löst problemet, flott!
Men ok, vad gör man nu? Måste man sköta sin mail själv, med allt strul det innebär och sannolikt störningar pga sin egen (in)kompetens. Eller, finns det någon leverantör där man kan betala för bättre drift än man får från Loopia och dess likar? Några förslag? (lämpliga för småföretagare)