Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPhone 3Gs som varit i golvet...

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!
Har kollat runt lite och hittar inget om någon som har haft samma problem som jag...
Har en 3Gs som varit i golvet ett par gånger för mycket, nu vill den att jag ska koppla upp den mot iTunes.
När jag kopplar upp telefonen mot datorn kommer den inte upp i iTunes...???
Vad kan ha hänt, är den körd?
Tyvärr har den telefonen inte blivit synkad med datorn på ett tag så det finns bilder som skulle behövas räddas...
Finns det något jag kan göra?
Tacksam för snabbt svar...
MVH
Magnus

Sök efter Recbot eller Tinyumbrella.. använd sedan "Kick out of recovery", det kan hjälpa. Håller en tumme för dig!

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2011-12-15 23:38

Du kan väl maila bilderna till dej själv?

  • Medlem
  • 2011-12-16 09:16

@ Kenjon: Telefonen vill ju ansluta till iTunes. Antar att han bara ser symbolen med kontakten på sin iPhone när han startar den.

Hej igen och tack för svaren, dock har jag problemet att telefonen inte svarar när jag kopplar den till datorn. Tror att den tyvärr är körd.

  • Medlem
  • 2011-12-17 10:35

Har du följt mattewiks råd om Recbot? Där borde du kanske kunna komma in och kunna göra en backup av luren iallafall.

Som det verkar så har det hänt något med telefonen, den svarar inte på något... Den kommer inte upp på datorn, varken i Recboot eller i iTunes...
Funkar inte Tiny Umbrella heller, tror att den gett upp...
Tack i alla fall för era svar.

MVH Magnus

Senast redigerat 2011-12-19 15:24

Har laddat ner programmet men vilken knapp ska jag klicka på? "Exit Recovery" eller "Enter Recovery"?
Misstänker att jag ska klicka på "Exit" då telefonen är i ett mystiskt läge men vill försäkra mig om att jag gör rätt...
Iof så förstår jag inte varför man skulle vilja ha sin telefon i Recovery-läget...
Tack för era svar, hoppas det funkar att iaf göra en backup på den...

1
Bevaka tråden