Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPhone 4S - automatisk högtalare

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Är det någon som har haft problem med att telefonen automatiskt klickar/aktiverar "högtalare" relativt frekvent när man ringer upp ett nummer. När man försöker avaktivera funktionen behålls den ändå. Hur som helst sjukt skumt.

  • Medlem
  • Johanneshov
  • 2011-11-29 11:30
Ursprungligen av Machacker:

Är det någon som har haft problem med att telefonen automatiskt klickar/aktiverar "högtalare" relativt frekvent när man ringer upp ett nummer. När man försöker avaktivera funktionen behålls den ändå. Hur som helst sjukt skumt.

Ja tyvärr. Det går inte att ringa med min 4S.
Skickar iväg den på service nu.

Rätt pinsamt att det inte går att ringa med en ny telefon av denna prisklass.

Telefonen blev inlämnad på LAN-master och utbytt mot en ny. De hade tyvärr ingen förklaring till varför problemet hade uppstått mer än att de stött på det själva vid test. Så, alla som har samma problem lämna in den.

  • Medlem
  • 2011-11-29 20:53

Jag har samma problem, men det räcker med att starta om telefonen för att det ska försvinna. Det har hittills bara hänt ett par gånger. Vid båda tillfällena har jag haft mitt Jabra blåtandsheadset anslutet.

I vissa fall hör jag inte samtalet alls när jag ringer (med eller utan handsfree) om jag då trycker på högtalarknappen hörs samtalet kopplas fram. trycker jag sedan på högtalarknappen igen kommer samtalet tillbaka. Känns som att detta är ett mjukvarurelaterat problem? Hur som helst mycket irriterande.

  • Medlem
  • International user
  • 2011-12-05 11:43
Ursprungligen av Machacker:

I vissa fall hör jag inte samtalet alls när jag ringer (med eller utan handsfree) om jag då trycker på högtalarknappen hörs samtalet kopplas fram. trycker jag sedan på högtalarknappen igen kommer samtalet tillbaka. Känns som att detta är ett mjukvarurelaterat problem? Hur som helst mycket irriterande.

Lämna in den på service.

  • Medlem
  • 2011-12-19 20:56

Kanon, ska göra sammalunda med min. Idag hände det två gånger på raken när jag skulle ringa

Hade samma problem från start sen jag bytte till 4s gick tillbaka till teliabutiken som bytte ut den omgående utan snack. Kan bara säga att även de bästa grejorna kan ha måndags ex och tack Telia för en väl utförd service:):)

1
Bevaka tråden