Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ladda ner nya klockbakgrunder till iPod Nano 6th gen?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

någon som kan bekräfta om man kan ladda ner eller uppgradera mjukvara eller liknande till iPod Nano 6th gen så man kan få alla dom nya bakgrunderna till klockan ?

Ja, bara uppdatera firmwaren till nanon genom iTunes.

det va såpass enkelt ja haha vilken jävla stjärna man är ...
tackar så otroligt mkt iaf

newbie fråga nr 2 da:
kan man på något sätt få så att klockan är framme hela tiden , eller kan man göra så att klockan kommer fram när man klickar på lås/lås upp knappen ? istället för att senast spelade låt kommer fram ...

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2012-01-05 18:27
Ursprungligen av TigerDejan:

newbie fråga nr 2 da:
kan man på något sätt få så att klockan är framme hela tiden , eller kan man göra så att klockan kommer fram när man klickar på lås/lås upp knappen ? istället för att senast spelade låt kommer fram ...

  • Medlem
  • International user
  • 2012-01-05 19:07
Ursprungligen av TigerDejan:

någon som kan bekräfta om man kan ladda ner eller uppgradera mjukvara eller liknande till iPod Nano 6th gen så man kan få alla dom nya bakgrunderna till klockan ?

Jag hade 18 olika i min från start

Ursprungligen av Yes:

Jag hade 18 olika i min från start

Det beror på att du köpt din senare än TS. De extra klockorna kom som jag skrev ovan i en firmwareuppdatering.

  • Medlem
  • International user
  • 2012-01-05 20:14

Firmware 1.2
Btw, fick den av Apple i utbyte mot en Gen1

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-01-05 22:38

Kuriosa i sammanhanget är att på Apple:s produktsida för iPod nano visar Musse Pigg-klockan aktuell tid & datum…åtminstone om sidan visas i Firefox & Safari…:p

1
Bevaka tråden