Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Tråden flyttad. Eftersom det handlar om spekulationer, teorier och gissningar kring något som kanske kommer att inträffa, så passar nog "Aktuella rykten" bäst för en sådan diskussion.
Tråden flyttad. Eftersom det handlar om spekulationer, teorier och gissningar kring något som kanske kommer att inträffa, så passar nog "Aktuella rykten" bäst för en sådan diskussion.
Om vi får något så blir det väl 4g, det är ju på stark frammarsch även i USA. Men frågan är väl om Apple inte tycker det är bra att vi använder vår andra Apple-produkt till att dela ut internet. Det känns som att det är lite så resonerar många gånger. Kommer det någonstans lär det nog bli pro:n då air:en ju knappt har några portar som det är.
Jag tror svaret är nej... får se om jag får äta upp min hatt
Jag tror heller inte på det. Annars måste man skaffa sej ytterligare ett SIMkort/abonnemang. Det räcker med iPhone och tvillingkort i iPad... Internetdelning funkar kalas för mej i alla fall.
Jag håller med de andra. Jag längtade länge efter en MacBook med inbyggt 3G, men med smidig internetdelning via Wi-fi i iPhone så är det för min del inte längre intressant.
Jag har inbyggt 3G/GPS-kort (tillval) i min Lenovo W510 och tycker att det är suveränt. En USB-dongel krånglar ofta och ibland så böjer man den av misstag och USBporten kan skadas.
I Amerikat får man väl oftast betala typ 30-40 USD i månaden extra om man vill använda sin telefonhotspot, så jag antar att trycket ligger på där fortfarande.