Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem att återställa/uppdatera iPad

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Kalmar
  • 2012-01-23 12:28

Varför kan jag inte uppdatera/återställa min ipad2? Jag har idag 4.3.3 88J2) firmware 04.10.01. Jag kan inte ens återställa eller uppdatera ipaden då jag får svar This device isnt eligible for the request rebuild... Tacksam för svar...jag känner att jag försökt allt, men det finns tydligen ngt jag gör fel...

• Medlem
  • Kalmar
  • 2012-01-23 12:34

4.3.3 (8j2) firmware 04.10.01. Det går inte att uppdatera till senaste?

Jag får felmeddelande att ipaden inte kan göra det requestade builden. This device isnt religible

• Medlem
  • Kalmar
  • 2012-01-23 12:35

Jag har en ipad 2 wifi, bommade att nämna det. Tacksam för svar

Jailbreakad?

Kolla hur din hosts-fil ser ut.
Ta bort "74.208.10.249 gs.apple.com" från den om det finns där.

Se denna tråd: http://www.99.se/iphone/289078-iphone-3gs-4-3-3-gar-att-uppgradera.html

Sök.

• Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2012-01-23 12:39
Ursprungligen av jontee:

Varför kan jag inte uppdatera/återställa min ipad2? Jag har idag 4.3.3 88J2) firmware 04.10.01. Jag kan inte ens återställa eller uppdatera ipaden då jag får svar This device isnt eligible for the request rebuild... Tacksam för svar...jag känner att jag försökt allt, men det finns tydligen ngt jag gör fel...

Googlar man får man en hel del svar.
This device isnt eligible for the request rebuild. - Google Search

Edit: Frågan flyttad från annan tråd därav ändringen

• Medlem
  • Malmö
  • 2012-01-23 12:40

Kolla i din host-fil så att den är korrekt.

Har slagit ihop inlägg från två trådar. Sprid inte ut samma fråga på flera ställen!

/Mod

Och med hänvisning till länken i inlägg #4 så stänger vi här.

Var vänliga sök innan ni startar nya trådar. Det är alltid stor chans att frågan redan varit uppe.

/Mod

1
Bevaka tråden