Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag hade ju hoppats på att spegling innebar att faktiskt spegla telefonen, som man kan med iPad 2. Men det enda som händer är att när jag kör svt play så hörs ljudet på TV, men ingen bild. Inget annat program eller funktion fungerar. Svart TV-skärm. Inget ljud. Ingenting.
Before performing any AirPlay Mirroring troubleshooting, make sure that AirPlay Mirroring minimum requirements are met:
An iPhone 4S or iPad 2 (with iOS 5 or later)
An Apple TV (2nd generation) running software version 4.4 or later
A wireless network; optionally, a wired connection (via an Apple Digital AV Adapter or VGA Adapter) can be used. For more information about the Apple Digital AV Adapter or VGA Adapter, please seethisarticle.
Lämna tillbaka kabeln. Jag gjorde samma misstag för ett tag sedan. Eller misstag och misstag, jag frågade på elgiganten om detta var möjligt. -Javisst är det de, köp bara den här kabeln, fick jag till svar.
Jag har iphone 4s och köpte kompositkablar pga clas ohlsson. Kopplar in men får endast ljud och ingen bild. Har letat efter bildskärmsdubbleringen men hittar ingen sådan funktion...