Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Mitt förslag är att göra en nyinstallation* av Mac OS X 10.6 Snow Leopard med formatering av hårddisken, då kommer datorn att kännas så pigg som den kan göra.
Detta är en bra dator och går inte sämre idag än den gjorde för två år sedan, trots att många verkar tycka att allt äldre än ett par år är oanvändbara...
Mja, delar av tangentbordet fungerar inte sedan det utsatts för en kopp kaffe, portarna på högersidan fungerar inte efter en smäll mot något, skärmen är rätt ljussvag, batteriet mår inte jättebra. Det händer saker med datorer i det att de används...
Mja, delar av tangentbordet fungerar inte sedan det utsatts för en kopp kaffe, portarna på högersidan fungerar inte efter en smäll mot något, skärmen är rätt ljussvag, batteriet mår inte jättebra. Det händer saker med datorer i det att de används...
Min morsa har min gamla MacBook som jag köpte begagnad år 2004.
Hon tycker den funkar bra.
Hon har döpt den till Hjalmar.
Hon surfar och mailar och redigerar foton i iPhoto.
När det blir problem går jag in hemifrån via VNC skärmdelning och meckar till det.