Jag använder iOS Påminnelser väldigt mycket, och har 4-5 olika listor. Uppgraderade till Lion idag och har hittills luskat fram så mina påminnelser syns i iCal och sorteras (och färgmärks) utifrån vilken lista de tillhör. Men...
När jag på min iPhone eller iPad lägger in flera påminnelser på samma gång, så är allt väldigt logiskt. Har tex en lista som heter "Matlista" där man lägger in mjölk, bröd osvosv och bara trycker enter för varje ny matvara. Smidigt...
När jag ska göra samma sak i iCal så blir det inte speciellt smidigt... Visst, jag kan använda cmd-k för att enkelt mata ut nya påminnelser, men dessa hamnar i den förutbestämda listan "påminnelser". Om jag sen ska ändra alla dessa så kan jag inte ändra alla på samma gång, utan får klicka och ändra varje påminnelse för sig så dom hamnar i rätt lista. Jag verkar inte heller bara kunna "markera" en annan lista för att se till att påminnelserna hamnar där. Jag skulle också kunna byta standard-lista i iCal men det är inte heller optimalt för då får jag göra det varje gång jag ska lägga in flera påminnelser till en och samma lista.
Någon som har ett smidigare sätt att göra detta på?