Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
De kommer inte att släppa en ihop med iPad, sådana samtidiga produktsläpp med så olika produkter gör de inte. Men ja, börjar bli dags för snart sagt alla Macar att uppdateras.
Så sant som det är sagt, men jag är super köp sugen, förhoppningsvis visar de bara upp Ipad 3, så jag kan köpa min Air. om det kommer 1 till sommaren gör mig inget, bara trist om det kommer en nu om några dagar
Så sant som det är sagt, men jag är super köp sugen, förhoppningsvis visar de bara upp Ipad 3, så jag kan köpa min Air. om det kommer 1 till sommaren gör mig inget, bara trist om det kommer en nu om några dagar
Vilket rykte? Det var ju något som det spekulerades i i och med Mid 2011, men den här gången har jag inte sett några sådana rykten... Har du någon artikel man kan få läsa?
Vilket rykte? Det var ju något som det spekulerades i i och med Mid 2011, men den här gången har jag inte sett några sådana rykten... Har du någon artikel man kan få läsa?
Hm, ja de där bekräftar ju att Apple funderade på det till Mid 2011 som jag skrev, men inte någonting om att det ska finnas i någon kommande modell, eller?
Hm, ja de där bekräftar ju att Apple funderade på det till Mid 2011 som jag skrev, men inte någonting om att det ska finnas i någon kommande modell, eller?
Tror inte en uppdatering kommer innebära någon revolutionerande ny formfaktor eller funktion, utan det lär väl bli lite fräsigare processor.
Tycker processorhastigheten på en Air är hyfsat ointressant. Jag har en core2duo-air och jag upplever inte processorn eller prestandan generellt som en flaskhals för något jag gör på datorn. En bump på ett par hundra mhz hade större betydelse förut Nu gör dom det nog mer eller mindre för att dom måste uppdatera sig snarare än att det behövs..
När det är så kort tid kvar till nya produkter så hade jag köpt en begagnad 6mån-1år gammal, om jag inte hade kunnat vänta. Då behöver man ju inte bli sur när det snart kommer en ny hottad, eftersom man inte lagt nypris för den