- Björnström
- Medlem ●
- Stockholm
Jag utmanar er att orka/vilja se hela denna fantastiska video. Trevlig helg!
Har precis sagt adjö till mina föräldrar efter en trevlig lunch...:)
Har också precis avslutat bortröjandet av den vall som den som plogar vägen utanför envisas med att ploga åt vår uppfart till trots att det på andra sidan vägen är igenmansland och det borde vara en enkel match att vinkla plogen åt det hållet...:(
Min snubbe är på besök, passade på att ta med honom hem efter mitt besök i Malmö.
Idag har jag mest suttit och filat på mina seriesidor, lyssnat på radio, druckit hemmagjord smoothie och till sist kommit iväg till gymmet en sväng. Det gick sisådär, konditionen är helt paj efter flera veckors stillasittande. Snart ska vi göra en föga graciös middag bestående av makaroner, och sedan drar vi iväg för att besöka några vänner. Yeah!
Det har blivit mycket fotande för mig, inte bara idag utan även igår och även imorgon så kommer jag att fota. Just nu så sitter jag i pressrummet i Tegera Arena i Leksand och väntar på att genrepet av tredje deltävlingen i Melodifestivalen ska börja. Då blir det ännu mer fotande.
Några av mina bilder från dagens repetitioner: Poplight | Melodifestivalen 2012: Bilder från fredagens repetitioner i Leksand
Det har blivit mycket fotande för mig, inte bara idag utan även igår och även imorgon så kommer jag att fota. Just nu så sitter jag i pressrummet i Tegera Arena i Leksand och väntar på att genrepet av tredje deltävlingen i Melodifestivalen ska börja. Då blir det ännu mer fotande.
Några av mina bilder från dagens repetitioner: Poplight | Melodifestivalen 2012: Bilder från fredagens repetitioner i Leksand
Det är i jobb så du får betalt för att uthärda eländet i alla fall?
Det är i jobb så du får betalt för att uthärda eländet i alla fall?
Nepp, ideellt.
Haft föreläsning om spelteori idag, och nu sitter jag och jobbar medan svärfar och svåger är och hälsar på. Men det går bra iaf, är bara några timmar tills jag får åka hem
Fredag morgon! Packar sista grejerna i väskan och tar 1:ans buss till centralen. Sen flygbuss till Arlanda.
Flyger till London vid 10.00 för en helg med polare och sen tar vi bil tillbaka. Hemma måndag natt!
Trevlig helg allihopa!
Afternoon tea nära Buckingham Palace. +15C känns fint
Jag ska strax iväg på 30-års-kalas, ska bli roligt.
ingen tid till mail och online "liv" så det får bli på fredag?
Capeman: Så då skriver du i "jag är så surtråden" i morgon om hur dåligt du mår:)
Disputerar du? I sådana fall, grattis!
Risken finns!
Nej, det är en vän till mig som disputerar. Jag är inte riktigt där ännu.
Jag ska hem och fira att jag fått ett nytt jobb, vet inte riktigt hur jag ska fira det. Men ett glas skumpa i solen känns rätt just nu..
Ska hem och slänga ihop en smörgåstårta med färska räkor och annat godis.
Blir en Port Ellen Sherry Cask 1982 25Yo i glaset ikväll för att fira att man fyllt år också
Port Ellen! Jag ser att du är en finsmakare! Vi köpte annars denna till min 22 åriga son (mest för att han gillar vikingasaker)
Guid Scotch Drink: Tasting Highland Park Thor
Den släpptes på Bolaget igår
Port Ellen! Jag ser att du är en finsmakare! Vi köpte annars denna till min 22 åriga son (mest för att han gillar vikingasaker)
Guid Scotch Drink: Tasting Highland Park Thor
Den släpptes på Bolaget igår
Trodde först att det mest var en överprissatt HP med en gräslig förpackning men det verkar som att det är många som tycker att den är bra. (Förpackingen är fortfarande för mycket tycker jag.)
Skall prova den någon gång
Ska hem och slänga ihop en smörgåstårta med färska räkor och annat godis.
Blir en Port Ellen Sherry Cask 1982 25Yo i glaset ikväll för att fira att man fyllt år också
Grattis! Framförallt till ägarskapet av en Port Ellen. Det är hög vill-hafaktor på den.
Grattis! Framförallt till ägarskapet av en Port Ellen. Det är hög vill-hafaktor på den.
Tackar och tackar, jag har några st
Jag finns på whiskyforum också... är det någon mer som hänger där?