Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag saknar ett "Kanske" i omröstningen. Hade den gamla, men sålde den. Nu med 1080p känns det plötsligt lite intressant igen. Kanske, om jag får pengar över.
Jag saknar ett "Kanske" i omröstningen. Hade den gamla, men sålde den. Nu med 1080p känns det plötsligt lite intressant igen. Kanske, om jag får pengar över.
Jo, den e så billig och jag ska ge bort 2an till vännen. Men det blir i senhöst kanske - köpte nyss 2an och nya iPhone som kommer i sommar/höst blir mitt Apple-köp detta år..
Måste nog erkänna att jag inte ser någon anledning till att uppdatera. Min TV är bara 23" och tar inte 1080p så den nya upplösningen lockar inte direkt. När det gäller interface så har jag inte sett det nya men är överlag nöjd med det gamla. Jag hade hoppats på stöd för apps och kanske en browser så att Apple på allvar kunde knuffa "SmartTV" ut från marknaden. När det kommer köper jag en ny TV och uppdaterar.
Blir inget köp för mig. Har en Mac mini kopplad till TVn med AirServer på. Det enda jag riktigt saknar är gränssnittet för att köpa/hyra film. Som det är nu får jag använda iTunes och då är texten lite liten ibland.