Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Bakgrundsbilden styrs inte av annonssystemet så den går inte att koppla till användargrupper - så svaret blir "jag kan inte göra något åt det även om jag vill på något enkelt sätt". Själva annonserna fungerar precis som tidigare för supporters.
Men svaret är också: "Något väldigt bra väntar" också eftersom vi nu kan arrangera en väldigt givande tävling.
ok jag vet att jag borde hålla mun här .. och jag vet att jag inte borde sticka ut hakan .. men jag kan inte hålla mun... jag bryr mig för mycket om sådant här ..
den byrå som gjort denna annons kunde helt klart gjort ett mycket MYCKET bättre jobb med en takeover ...
.. och JA jag jobbar själv på byrå och JA vi hade kunnat gjort en bättre annons ..
annonsen svarar inte ens på WHY ... och man skall alltid börja med WHY
min hjärna sätter direkt igång med ideer på hur man kreativt kunde spunnit på faktum att detta är ett
FORUM eller en form av "katalog med kunskap" där folk SÖKER efter information eller svar .... och eniro är en sökmotor och katalogtjänst ...
-Jamen va fint med lite påskpynt! Går bra ihop med den bruna menybaren/navtabs. En vecka säger du? Kul att det händer grejer. Ligger det nån påskägg gömt oxå?
Jag skulle vilja säga att det ser inte klokt ut. Att det var Eniro som var inblandad finns det ju inte en enda ledtråd om, vad ska de få ut av detta? Bara för att halva sidan är gul går ju automatisk inte tankarna på Eniro...
Men, men, ger det pengar till 99:s kassa så må det ju vara.
Trodde först att det var en betatest på någon typ av påsktema.
Edit: När man släppte på flashblocken blev det lite mer begripligt .-)