Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Nu har ju Crucial släppt ett 16gb kit men kostar multum men kommer Macbook Pro early 2011 klara av att använda dom?
Håller på med en del filmredigering i FCXP och ska uppgradera snart.
Nu har ju Crucial släppt ett 16gb kit men kostar multum men kommer Macbook Pro early 2011 klara av att använda dom?
Håller på med en del filmredigering i FCXP och ska uppgradera snart.
Det är ju ohyggligt mycket billigare nu. 499 dollar för 2x8 GB från OWC, eller 2x790 från WeSellCD.com (från prisjakt bara) för samma mängd. När nu exempelvis Pro Tools börjar dra nytta på riktigt av så mycket RAM börjar det ju bli värt...
Enligt Corsair själva ska de ju funka finfint... "Corsair's Mac memory kits are tested at Apple Developer Compatibility Labs and work with most MacBook® Pro, iMac®, and Mac mini systems shipped in 2011."
Jag är sugen på att uppgradera min MacBook Pro 15" early 2011 till 2x8gb ram. Hittade dessa minnen hos Webhallen och ställde frågan till dem om de skulle funka till min dator. Jag fick då beskedet att de inte är kompatibla med min dator. Stämmer detta nedslående besked eller kan jag räkna med att de lirar bra trots Webhallens svar?
Jag är sugen på att uppgradera min MacBook Pro 15" early 2011 till 2x8gb ram. Hittade dessa minnen hos Webhallen och ställde frågan till dem om de skulle funka till min dator. Jag fick då beskedet att de inte är kompatibla med min dator. Stämmer detta nedslående besked eller kan jag räkna med att de lirar bra trots Webhallens svar?