Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fodral till Ipad 3

Tråden skapades och har fått 38 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av grenhall:

Men du kanske har en sån där fiffig påse?

För har du den i fickan och tar upp/lägger ner den blir den repig efter ca ett halvår. Inga grova repor men det syns tydligt. Har aldrig haft en iPhone som inte blivit det. Då är jag iPhone-ägare sedan 5 år.

Nej, inte ens en bumper, naken rakt ner i byx- eller jackfickan. Min iPhone 4 har jag haft sen sommaren 2010 utan något skydd och aldrig fått någon repa. Den ligger här bredvid och skiner som om den vore ny. Nåja nästan. Den oleofobiska ytbehandlingen har slitits bort med tiden.

Ursprungligen av Capeman:

Nej, inte ens en bumper, naken rakt ner i byx- eller jackfickan. Min iPhone 4 har jag haft sen sommaren 2010 utan något skydd och aldrig fått någon repa. Den ligger här bredvid och skiner som om den vore ny. Nåja nästan. Den oleofobiska ytbehandlingen har slitits bort med tiden.

Eftersom jag har andra erfarenheter med iPhone:s så har jag extremt svårt att tro på det så jag tänker inte diskutera det mer.

Ursprungligen av grenhall:

Eftersom jag har andra erfarenheter med iPhone:s så har jag extremt svårt att tro på det så jag tänker inte diskutera det mer.

Helt okej, tråden handlar ju dessutom inte om iPhone, så vi är rätt offtopic. Men jag ska sälja min iPhone i dagarna, kom förbi så får du kolla på den.

Kombinationen SmartCover och Incipio Smart Feather är klockren. Här får man sätta på SmartCover först - och sedan Incipio. Men det blir perfekt passform och skönare att hålla i. Magnetlåset funkar klockrent.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-03-27 17:24

Jag köpte ett Maroo Moko II - läderfodral för iPad 2 / iPad 2012 - Macoteket
Ipaden somnar när jag stänger fodralet.

Vet ni möjligtvis om denna Case passar den nya iPad? Knomo iPad 2 Fodral 14-072-BLK (svart) - Elgiganten

Vill påpeka att insidan där man sätter fast iPaden är gjord av plast av de bilder jag sett, så det är alltså inte 100% läder alltihop.

Tack

Även jag har kört skyddslöst på min iPhone 4
har haft den i snart två år och inte en endaste repa, förutom en grov rackare i utkanten på skärmen
Som jag fick när jag stoppa ner den i fel ficka i snickarbyxorna, drog den rakt ner i en näve med 3 tums spik

Funderar nu ev på en bumper till min iPad då jag är skrajj att treåringen skall dra den golvet
Finns det något diskret man kan slänga på den ?

Nu beställde jag en odoyo fodral från Odoyo AirCoat Folio Hard Case for The new iPad - MobiMega MobiMaxx

Med frakt för 46dollar dvs ca 300-350kr vilket är ok.
Har hört bra omdöme för den. Får se ifall den är bra när jag får den

Då har jag fått fodralet idag. Tog knappast 1vecka för leverans!!
inkl frakt var det ca 46 dollar dvs knappast 350kr.
Detta skal är med baksida. Kvaliten är mycket bra. Bättre än targus och belkin märket. Har varit på flera butik innan detta köp för att kolla och tog en risk när jag beställde fordralet eftersom man inte sett detta fodralet live..
Och det finns många färger.
Och viker man över fodral till andra sidan bulla den inte så mycket som för snart cover.
Och har lås och lås up funktion på detta fodral. (magneter)
Ipad 3 anpassad.

Nackdel - den del som man haka sig fast iPad på baksidan måste man trycka i lite extra annars kan den åka av så man får göra om det. Troligtvis för den är ny.

Bevaka tråden