Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Byta batteri på iPhone 4 i Stockholm?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Är det någon som känner till nåt ställe i Stockholm där man kan byta batteriet på en iphone 4? Gärna där de byter inom en timme då jag inte kan vara utan telefonen. Känner dock redan till anovo i sickla men de ville ha ca 1300kr för batteribyte vilket jag tycker kostar lite väl för mycket.

obs, har redan kollat in iphonereparation.se men de kör inte med orginalbatterier vilket är ett måste! Har haft väldigt dålig erfarenhet av kopior så jag vill hålla mig till orginalet den här gången

Byta batteri på iPhone 4 i Stockholm?

mobilteleakuten.se

Ursprungligen av Phat^Trance:

Är det någon som känner till nåt ställe i Stockholm där man kan byta batteriet på en iphone 4? Gärna där de byter inom en timme då jag inte kan vara utan telefonen. Känner dock redan till anovo i sickla men de ville ha ca 1300kr för batteribyte vilket jag tycker kostar lite väl för mycket.

obs, har redan kollat in iphonereparation.se men de kör inte med orginalbatterier vilket är ett måste! Har haft väldigt dålig erfarenhet av kopior så jag vill hålla mig till orginalet den här gången

Vilken otur med batteri. Jag har flera bekanta som bytt både till iPhone och iPad hos dom. Det har fungerat perfekt och till bra priser.
Även reparationer har gjorts - också nöjda där.
Men otur kan man alltid ha.

1
Bevaka tråden