Under dom åren jag har varit här på 99mac.se har moderatorerna gjort ett gott jobb. Varför förstöra för dom, och för oss alla med att tillåta pajkastnings trådar. Ska man behöva blunda selektivt när man loggar in på 99mac.se ??
Gå till MacWorld:s site om ni vill hålla på med pajkastning. Moderatorernas fritid måste väl också respekteras, dom känner ett ansvar precis som vi alla förhoppningsvis känner en tillhörlighet med den goda anda som alltid funnits på 99mac.se, eller ?????
Starta en egen site där ni kan tjata på, eller gå till befintliga "tjat" siter, baron gav bra exempel.
99mac.se har forumregeler, respektera dom eller lämna denna site.
Det finns formvärdar/ledning dom stänger trådar när dom finner det lämpligt. Acceptera det eller dra härifrån. Svårare än så är det inte.
Vissa människor kan visst bara inte acceptera regler, men det visste vi ju redan
Jag beundrar Björnström att han håller detta stället öppet, vore jag i hans kläder och får ta emot minsta lilla skitsnack, skulle jag stänga stället ögona bums.
Björnström har en liten underbar dotter, är pappaledig, livet leker. Bästa tiden i livet
Varför komplicera det egentligen Martin, man börjar ju fundera så smått ?
Sluta med den tråkiga attityden som visats upp den senaste tiden på forumet, vi har minsann rättigheter, men hallå vart tog alla skyldigheter vägen ??